Mistä "yleisesti" inhotuista ruoista pidät?
Mulla veriohukaiset, maksa (maksapihvit-, laatikko, ja paistettu), purkkisardiini, rare pihvi, paistettu kananmuna sunny side up (eli paistetaan vain yhdeltä puolelta).
Kommentit (60)
Veripalttu, tilliliha, kanaviillokki, kesäkeitto
Toisille kauhistuksen aihe, minulle herkkuja; veriohukaiset, veripalttu (keitossa), jauhemaksapihvit, maksalaatikko ja valkosipuli (syön sellaisenaan, kypsennettynä ja käytetään lähes päivittäin ruoanlaitossa).
No kaaliruoista ei kait kaikki tykkää. Mulle ne on nam: kaalikeitto, kaalilaatikko, kaalikääryleet ahhhhh
Mä rakastan niitä kammottavia K-kaupan paistopisteen lihariisipiiraita. En edes halua ajatella, mistä se jauheliha on kerätty, todnäk road kill -kamaa, mutta oon ihan hulluna noihin. Se voitaikina on niin hyvää. Niin, ja syön niitä kylminä.
Valkosipulisilppu sulatejuustolla voidellun ruisleivän päällä, valkosipuliahan moni inhoaa.
mainitut tillilha, kanaviillokki, kesäkeitto. Myös maksaruoat ja kaaliruoat in general ovat minusta hyviä. Yksi suosikki on suolavedessä keitetyt herneenpalot ja kukkakaali ihan sinällään. Mut kaikkihan riippuu siitä, miten ruoka tehdään.
Maxalaatikko. Spinaattikeitto con muna.
Varmaankin kaaliruuista. Ja hernekeitosta, varsinkaan monet miehet ei siitä kumma kyllä tykkää ;).
Valkosipuli, selleri, kaikki äyriäiset, homejuustot, mämmi, marsipaani...
Varsiselleri on herkkua, samoin tomaattimehu. Hapankaalista pidän myös kovasti ja oikeista suolakurkuista. Juomista mainitsen Guinnessin.
Tilliliha
Kanavillokki
Pinaattikeitto
Mämmi
Maksaruoat
Kala kaikissa muodoissaan, myös mätiä rakastan, sillit yms..
Veriletut
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 13:55"]
Maxalaatikko. Spinaattikeitto con muna.
[/quote]
Silikon karne. Silikonia lihalla.
Erilaiset mädätetyt ruoat kuten kalakastike, kimchi, tai natto inhottavat useimpia, mutta minä tykkään älyttömäasti.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 13:42"]
Mulla veriohukaiset, maksa (maksapihvit-, laatikko, ja paistettu), purkkisardiini, rare pihvi, paistettu kananmuna sunny side up (eli paistetaan vain yhdeltä puolelta).
[/quote]
Purkkisardiini? Yleisesti inhottu? No, pidän siitä paljonkin. En vaan osta koskaan, kun se on niin kallista, yli 10 euroa kilo.
Mullekin maistuu veriohukaiset ja maksaruuat. Monet inhoaa laajalla kirjolla "mereneläviä" (simpukat, mustekala, osterit, jopa graavi kala jne.), mulle ne maistuu, samoin etanat. Tiedän ihmisiä jotka eivät syö sieniä, niitäkin syön ilomielin ja monella tavalla tehtyinä.
Yritän muistella "yleisiä ällötysruokia", mutta nyt ei tule mieleen. Paitsi puurot: kaura, ruis, ruispuolukka, ohra jne. Tarkoitan pitkään haudutettuja, en mitään pikahiutalepuuroja. Niitäkin mä rakastan. :)
Mämmistä! Kermalla, ehdottomasti ei sokeria. :)