Oletko ikinä pierassut nyrkin sisään, haistanut sitä ja tarjonnut kaverillekkin?
Se on niitä elämän pieniä hetkiä.. Tosiystävä tarttuu tarjoukseen ja nuuhkaisee antaumuksella. Aromanttisten seksiä.
Kommentit (14)
Olen pieraissut nytkkiin, mutten haistanut. Sen sijaan sytyttänyt tulitikulla palamaan,
Kaikki tuota on tehnyt. Kavereille tarjotaan nyrkkiä yllättäen.
En, mutta peittoa löyhyttänyt jos olen pieraissut peiton alla. Löyhäytän lemut naamaani ja haistan. Tai jos joku on yökylässä, löyhäytän peitolla pierukaasut hänen suuntaansa ja odotan reaktiota.
En, mutta peittoa löyhyttänyt jos olen pieraissut peiton alla. Löyhäytän lemut naamaani ja haistan. Tai jos joku on yökylässä, löyhäytän peitolla pierukaasut hänen suuntaansa ja odotan reaktiota.
Minä olen yhdesti tahallani pieraissut työttömän päälle
sosionomi kirjoitti:
Minä olen yhdesti tahallani pieraissut työttömän päälle
Minä jätän hissiin aina käyntikortin, tuhnauttelen myös kassajonossa.
Äitini on syntynyt 40-luvulla ja perheessä oli useampia lapsia. Lapset pistivät toisiaan "pierinpuihin", eli laittoivat toisen lapsen pään nalkkiin omien jalkojensa väliin kasvot ylöspäin, ja sitten pieraisivat.
Litlissä näin kerran vanhan mummon laahustavan kärryjen kanssa, käytävältä siirryttyäni seuraavalle, mummo pieraisi piiitkän löysiä persnahkoja värisyttävän plörisevän konekivääripierun, kylä nauratti
Suihkussa on mukava pieriä ja sen jälkeen suihkuttaa välittömästi lämmintä vettä reikään. Haju tehostuu niin voimakkaaksi että ei meinaa uskoa todeksikaan.
AP on siis kirjaimellisesti henkilö joka haistelee omia pierujaan?