Mistähän voi löytää miehen joka ei ärsytä eikä ala haastaa riitaa?
Pulmallinen asia, koska 99,1% tapaamistani miehistä ärsyttää jossain vaiheessa suunnattomasti ja alkavat haastaa riitaa. Milloin vika on minussa milloin miehessä, vaikka aina sanon miehille että vika on molemmissa ja tehtäväni ei ole kasvattaa ketään niinpä riita on valmis ja mies pahoittaa mielensä.
Kommentit (32)
Sä vähän asetetut toisen yläpuolelle ja se kyllä ärsyttää.
Minun tehtäväni ei ole kasvattaa sinua....
Parisuhteessa molemmat kehittyy. Jos se on hyvä parisuhde. Ei siin
Ole joku kasvattaja ja toinen kasvatettava. Ja jos toinen luulee olevansa sen toisen kasvatttaja tai kuvittelee olevansa jotenkin parempi, niin mitäs se siinä sitten enää nössii.
Sä olet jotenkin roolisi orja. Eikö sussa ole mitään kehitettävää?
Eikö sun kumppaneissa ole mitään kehittämisen mahdollisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että mies alkaa ärsyttää sinua jossain vaiheessa , eli he tekevät sen tahallaan esim nälvimällä sua? vai pitäiskö sun katsoa peiliin miksi se mies mitään pahaa tekemättä ärsyttää sinua? Ärsyttää olemassaolollaan..?
Mut löytää melkein joka päivä pitkiltä lenkeiltä koiriemme kanssa pisin lähimetsiä ja kaupunginosia, koska vaimoni ärsyttää mua pahantahtoisuudella ja -tuulisuudellaan. Hänelle ei oikein mikään riitä tai kelpaa, vaikka asiat ovat realistisesti enemmän kuin hyvin. Tule juttelemaan, paitsi jos haluat väkisin löytää minusta jotain ärsyttävää. 31v
Tahallaan nälvimällä alkavat vänkäämään, kouluttamaan ja syyttelemään ja pahimmillaan olen saanut kuulla hrittelua ja uhkauksia siitä että kaikki on syytäni. Olen katsonut peiliin ja päättänyt että en kuuntele nälvimistä enkä uhkailuja. Tasapainoinen, kiltti ja lempeä mies on paras ja sellaista yritän etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minua ei ärsytä oikein mikään ja kukaan? Hyväksyn ihmiset juuri sellaisina kuin he ovat ja en yritä muuttaa heitä mitenkään. Oma rakas mieheni on ollut vierelläni jo lähes 25 vuotta ja hänkään ei ärsytä minua millään tavoin, vaan hän päinvastoin yllättää aina hyvällä tavalla.
Kannattaisiko ap siis oikeasti alkaa muuttamaan ihan sitä itseään ja omaa ajattelutapaansa? Vain itseään voi muuttaa, mutta jos niin ei halua tehdä, niin pitää pysyä yksin.
Pitääkö hyväksyä huutamiset, uhkailu niin että ihan sormella heristellään ja kiroillaan äänekkäästi. Et voi olla tosissasi? Pahimmillaan mies on tarttunut väkivaltaisesti kädestä niin että kaaduin lattialle ja löin pääni ja päälle sain kuulla uhkauksia miten mies tulee vainoamaan jos uskallan paeta tai juoruta tapahtuneesta lähipiirilleni. Samana iltana pakkasin laukkuni ja sanoin hyvästit miehelle.
Minkälaisia typeryksiä oikein huolit? On vain ja ainoastaan oma vikasi, jos valitset joitakin avohoitopotilaita...
Todella huonot miesvalintasi kertovat siis vain sinusta sen oleellisen, eli et arvosta itseäsi ollenkaan.
Asioista tietävä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala katselemaan miehiä, joilla on alhaisempi testosteronitasot.
Et sitten tiedä mitään miehistä ja testosteronista.
Testosteroni tekee miehistä agressiivisempia ja kilpailuhenkisempiä. Matalat testot sen sijaan lauhkean ja mukautuvaisen lampaan, joka ei haasta riitaa. Se tosin vasta naisia pidemmän päälle ärsyttääkin.
Ei muuten pidä paikkaansa. Itsellä oli testot n. 5, vedin pulttia melkein mistä tahansa, nyt testot 21, ei harmita edes vaimon tai muiden toilailut. Olet varmaan lukenut tuon höpötyksen jostain naistenlehdestä. Todellisuudessa kun esrogeeni menee ohi testosteronin niin alkaa miehet oireilla. Miettikääs naisten PMS oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on hormonit sekaisin?
Ovat kunnossa ja tasapainossa. Miksi niin epäilet?
Miksi vastailet kiukkuisesti ihmisille ?
-Sinkkiş
En ole kiukkuinen vaan huolissani tilanteesta. En halua olla yksin ja murehtia asioita.
Jotakuta taitaa ärsyttää tämä aihe...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sinkkiş
En ole kiukkuinen vaan huolissani tilanteesta. En halua olla yksin ja murehtia asioita.
No enhän minä tosissani ollut, ystävä hyvä
-Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Sinkkiş
Samaa nauroin täällä. Ap taitaa olla itse se vihamielinen nälvijä ja kiukkuinen sormella heristelijä, joka ärsyttämällä ärsyttää miehiä aivan niin kuin hän nytkin täällä rääkyy ja solvaa.
Loppuun taas kerran tilanteeseen sopiva sananlasku, eli niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotakuta taitaa ärsyttää tämä aihe...
Ap, ketään ei kiinnosta tämäkään aihe, mutta kun kiinnostavampiakaan aiheita ei nyt ole, niin vastauksia tulee. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minua ei ärsytä oikein mikään ja kukaan? Hyväksyn ihmiset juuri sellaisina kuin he ovat ja en yritä muuttaa heitä mitenkään. Oma rakas mieheni on ollut vierelläni jo lähes 25 vuotta ja hänkään ei ärsytä minua millään tavoin, vaan hän päinvastoin yllättää aina hyvällä tavalla.
Kannattaisiko ap siis oikeasti alkaa muuttamaan ihan sitä itseään ja omaa ajattelutapaansa? Vain itseään voi muuttaa, mutta jos niin ei halua tehdä, niin pitää pysyä yksin.
Pitääkö hyväksyä huutamiset, uhkailu niin että ihan sormella heristellään ja kiroillaan äänekkäästi. Et voi olla tosissasi? Pahimmillaan mies on tarttunut väkivaltaisesti kädestä niin että kaaduin lattialle ja löin pääni ja päälle sain kuulla uhkauksia miten mies tulee vainoamaan jos uskallan paeta tai juoruta tapahtuneesta lähipiirilleni. Samana iltana pakkasin laukkuni ja sanoin hyvästit miehelle.
Minkälaisia typeryksiä oikein huolit? On vain ja ainoastaan oma vikasi, jos valitset joitakin avohoitopotilaita...
Todella huonot miesvalintasi kertovat siis vain sinusta sen oleellisen, eli et arvosta itseäsi ollenkaan.
Kun esität noin viisasta niin kerrohan mistä löydän tasapainoisen miehen? En ala olemaan toista kertaa nyrkkeilysäkkinä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Sä vähän asetetut toisen yläpuolelle ja se kyllä ärsyttää.
Minun tehtäväni ei ole kasvattaa sinua....Parisuhteessa molemmat kehittyy. Jos se on hyvä parisuhde. Ei siin
Ole joku kasvattaja ja toinen kasvatettava. Ja jos toinen luulee olevansa sen toisen kasvatttaja tai kuvittelee olevansa jotenkin parempi, niin mitäs se siinä sitten enää nössii.Sä olet jotenkin roolisi orja. Eikö sussa ole mitään kehitettävää?
Eikö sun kumppaneissa ole mitään kehittämisen mahdollisuuksia?
Jotain on pitänyt sanoa että olen saanut miehet lopettamaan syytökset ja uhkailut. Syyt on aina langetettu minun niskoille ja minun on pitänyt kehittyä, joten ei ole kokemusta hyvistä parisuhteista.
Varmaan sellainen joka ei juo alkoholia juuri ollenkaan. Ja arvomaailma joka sopii yhteen omasi kanssa, muttei ole tosikkomies.