Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun seudulla kivaa lukiota?

Vierailija
06.02.2014 |

Kohta alkaa kouluihin hakeminen ja oma lapseni harkitsee kotoota pois muuttamista ja Turkuun kouluun hakemista. Mutta mistä ihmeestä tietää mikä on hyvä koulu? Haluaisin hänet sellaiseen kouluun, jossa on mukavia ihmisiä, opettajat eivät anna numeroita pärstän tai vanhempien mukaan ja ovat oikeasti kiinnostuneita saamaan oppilaat ymmärtämään ja oppimaan. Turvallinen ja oikeasti mukava ympäristö missä oppia ja saada paljon kavereita. Lyhyt matka asuntolaan, joka ei ole mikään rellestystalo.

Netistä kyllä löytää koulujen paremmuusjärjestyksen opetuksessa, mutta kun haluan sen lisäksi keskittyä siihen, että tyttäreni saisi paljon kavereita, ei joutuisi kiusatuksi ja että hän olisi siellä onnellinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiass et löydä rankinlistaa opetuksessa, vaan siinä, että millaisia tuloksia oppilaat ovat saaneet. Jos tiettyihin lukioihin on sisäänpääsyvaatimuksesna 9 keskiarvo, niin todennäköisesti sieltä tulee myös hyviä tuloksia sitten loppuhuipennuksessa oli opetus hyvää tai ei.

Mistä aiot löytää asuntolan? En ole kuullut täällä olevan yhtään asuntolaa.

Vierailija
2/2 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei ole vai? Mulle ei tullut edes mieleen ettei noin isossa kaupungissa ole asuntolaa. No ehkä olis muutenki parempi vuokrata yksityiseltä, itse olen ollut opiskelija-asuntoloissa ja se meno on niissä välillä aika hurjaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän