Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa mennä töihin. Olen pelkkä paskakasa.

Vierailija
27.10.2020 |

Vihaan päivä päivältä enemmän töihin menoa. En saa enää mitään iloa työstäni. Vihaan itseäni todella syvästi ja mietin välillä junan alle hyppäämistä. Olen koko ajan väsynyt, johon ei auta mikään määrä unta. Vituttaa koko ajan. Pomot vihaavat minua ja kohtelevat kuin olisin pelkkä arvoton paskakasa. Sellainenhan minä kyllä olenkin, pelkkä turha roska. Roskakoppaan joutaisin pois häiritsemästä ihmiskuntaa olemassaolollani.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhelinmyyjä?

Vierailija
2/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpö. Työ on vain työtä eikä elämä. Tee se ja mitä et ehdi teet sitten seuraavana päivänä

Vierailija
4/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paskakasa sinua vaan vitutt aa ankarasti. 

Vierailija
5/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo tykkää tai ei. Hoida homma äläkä odota pomosta kaveria

Vierailija
6/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään tuo olotilasi on jatkunut? Onko sulla ketään läheisiä, kenelle voisit puhua asiasta? Onko sulla perhettä? Onko sulla muuta mielekästä sisältöä elämässä, kun työ ei sitä ole?

Vierailija
7/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, kukaan töissä ei juttele mulle, kuulen kun porukassa nauravat keskenään. Minun kanssa ei puhuta sanaakaan. Hermostuvat heti kun kysyin neuvoja uudessa työasiassa.

Vierailija
8/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita itsellesi lanssi. Kuulostaa vakavalta masikselta.

Vierailija
9/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu niille

Vierailija
10/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tärkee.

Vierailija
11/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin.

Vierailija
12/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä sixpäkki ennen töihin menoa. Ruokatauolla joku pari vodkapaukkua. Kyllä se siitä.

Trv. Työkyvytön

Vierailija
13/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vaikeuksia työssä? Etkö osaa hoitaa työtehtäviä? Oletko ajatellut tehdä asialle jtn? En yritä syyllistää, tuttu tunne. Itse vasta opiskelen, mutta tuntuu etten osaa mitään. Kouluun meno, tällä hetkellä zoom-luennot ja tehtävät, jotka pitää palauttaa ahdistaa päivä päivältä enemmän. Vatsassa kiertää, sydän hakkaa ja oksettaa aamuisin. En tiedä miten selviän niistä tehtävistä. Opiskelen siis tietotekniikkaa ja olen miettinyt olenko väärällä alalla :/

Vierailija
14/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vituttaa hommat niin ne hoidetaan. Töiden jälkeen lenkille

Vierailija
15/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työkaverini? Työkaverini sanoo nuo samat sanat joka päivä ja hyppäävänsä junan alle koska vihaa työtään.

Kuvittelen, että olet työkaverini. Olet tai et. Näin sinulle sanoisin:

Älähän nyt, et ole paskakasa ollenkaan. Sulla on vaikka mitä vahvuuksia, ja monta taitoa. Olet ihana juuri tuollaisena vähän juronakin itsenäsi. Vaikka oletkin juro, olet niille, keistä tykkäät niin oikea aarre ja autat aina.

Totta puhuen negatiivinen olemuksesi vaikuttaa työilmapiiriimme. Haluaisin, että ymmärtäisit sen itsekin miten paljon se vaikuttaa. Se ei ole sulle eikä meille hyvä.

Toivon että löydät itsellesi sopivamman työn, missä pääset käyttämään enemmän vahvuuksiasi.

Vierailija
16/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku haukkuu sinua, niin vika on haukkujassa. Vaikka tekisit isojakin virheitä, niin siihenkin vastapuoli voi suhtautua arvokkaasti ja kehittävästi.

Vierailija
17/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan täysin itseni. Ahdistaa osaamattomuus täysin uudella alalla, johon ei aikaisempaa koulutusta.

Vierailija
18/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärvistelin itsekin limbossa kunnes tajusin että on tie vapauteen: vapaaehtoinen työttömyys. Irtisanouduin vakityöstä muutama vuosi sitten ja kuinka ollakaan: elämä hymyilee.

Vierailija
19/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sit loparit jos duuni on inhaa

Vierailija
20/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo ei vihaa sinua, vaan heikohkoa työn tulosta. Siinä on vissi ero.

Pomo-Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä