Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei sitten kilpirauhasarvoissa häikkää..

Vierailija
06.02.2014 |

..eli täytyy kai vaan koettaa ryhdistäytyä ja nousta tästä suosta, jotenkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei ollut? Saitko tulokset itsellesi?

Vierailija
2/10 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettiin tsh juuri 100..onko kellään ollut vastaavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 09:48"]

Oletko varma ettei ollut? Saitko tulokset itsellesi?

[/quote]

En saanut vielä, puhuin vasta hoitajan kanssa, lääkäri soittaa kuulemma huomenna (tarjoaa kai jotain keskusteluaikaa sairaanhoitajalle). -ap

Vierailija
4/10 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustaon naurettavaa kun kaikki masennus, väsymys ym yritetään aina pistää kilppareiden syyksi!

Vierailija
5/10 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pyytää tulokset ja myöskin viitearvot. useat lääkärit väittää kaiken olevan kunnossa, jos lukemat viitearvojen sisällä. Näin ei välttämättä ole.

Vierailija
6/10 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pyytää tulokset ja myöskin viitearvot. useat lääkärit väittää kaiken olevan kunnossa, jos lukemat viitearvojen sisällä. Näin ei välttämättä ole.

Vierailija
7/10 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 09:51"]

Minustaon naurettavaa kun kaikki masennus, väsymys ym yritetään aina pistää kilppareiden syyksi!

[/quote]

No enpä yrittänyt mitään, halusin vaan, että tutkitaan jotta saadaan oikea tieto. En ole mielestäni masentunut, koska ei minulla mitään synkkiä ajatuksia ole enkä pelkää tulevaisuutta. En tiedä mitä tämä on   :( -ap

Vierailija
8/10 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huonossa kunnossa sinä TSH satanen olitkaan? Minä olen jo alle kahdenkymmenen arvoilla ollut aika heikossa hapessa (joutunut heräämään öisin pumppaamaan verta jäseniin, verenpaine ollut 50/85 ja syke noin 50). 

Vierailija
9/10 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mullakaan ollut, ja toivoinkin, ettei olisi. Oireina oli loputon väsymys, aikaansaamattomuus, keskittymisvaikeudet, nivelkivut ja kuivuva iho. JA ON HYVÄ ETTEI OLLUT!

Oikeasti mulla on taustalla liikaa töitä ja pitkäänjatkuneita uniongelmia sekä yliojentuvista polvista johtuva asentovirhe. Sen sijaan, että söisin ikuisesti jotain hormonipillereitä, on riittänyt kun olen käyttänyt unilääkkeitä muutaman viikon, nyt voin jo jättää ne pois, ja saanut fysioterapeutilta ihan yksinkertaisia harjoitteita jumittaneiden hermojen laukaisemiseksi muutamilla helpoilla jumppaliikkeillä muutaman kerran päivässä.

Vierailija
10/10 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sulla oli e arvot, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi