Mitä hienoa voisi köyhä antaa 50-vuotislahjaksi miehelleen?
Ollaan seurusteltu vajaat pari vuotta, emme asu yhdessä ja molemmilla on lapset ja kiireet. Mies täyttää 50 vuotta joulukuussa eikä minulla ole varaa ostaa hänelle mitään suurta, koska olen opiskelijana juuri nyt. Mitä ihmettä keksin? Tiedän, ettei mies kaipaa kummempia, mutta haluaisin silti, että hän tietää minun muistavan ja ajattelevan. Haluaisin antaa vaikka mitä, mutta rahatilanne tulee nyt vastaan. Voi että kaipaan nyt hyviä vinkkejä!
Kommentit (91)
Minkälainen mies ei haluaisi omakseen sienisiä lapikkaita?
MIten opiskelet vielä, vaikka olet jo 50?
Vierailija kirjoitti:
Olisko joku lapsuutensa valokuva hänestä tai vanhemmista, siitä suurennos ja hieno kehys.
Ööh. Onko 5kymppiselle valokuva omista vanhemmista Tosiaan dream come true?
Tässä on varmaan joku kuilu oman sukupolven ja tämän kirjoittaneen välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko joku lapsuutensa valokuva hänestä tai vanhemmista, siitä suurennos ja hieno kehys.
Ööh. Onko 5kymppiselle valokuva omista vanhemmista Tosiaan dream come true?
Tässä on varmaan joku kuilu oman sukupolven ja tämän kirjoittaneen välillä
Vähän sama asia kuin se jolla on fetissi käytetyistä jalkineista.
Vierailija kirjoitti:
Seniori opiskelija kjäh kjäh
Elämänkoululainen kjäh kjäh
Minun mieheni rakastaa kaikkia pikku koneita. Niitä saa tällä hetkelläkin Lidlistä pilkkahinnalla, esim. 15-25 €.
Ei kyllä useinkaan käytä niitä, mutta jostain syystä on hurahtanut kaiken maailman kolveihin sun muihin. Kävisikö sinun miehellesi? Lisäksi mukava ilta hyvän ruuan, elokuvan ja ... merkeissä.
Osta kimpassa jonkun toisen kanssa jotain. Aika iso merkkipaalu kuitenkin, pysäyttävä ajanjakso elämässä tms. Tykkääkö urheilla? Kävelysauvat? Itse ostin joululahjaksi joskus ja kovasti on tykännyt. Hierontalahjakortti?
Annoimme ystävällemme "onnittelukorttina" hänen syntymävuotensa Aku Ankan kehystettynä. Ei ollut kallis lahja mutta herätti kivoja muistoja
Vierailija kirjoitti:
Leivo kunnon synttärikakku. Täytekakut maksaa maltaita leipomosta tilattuna, mutta itsekin voi tehdä eikä ole vaikeaa. Jos et usko saavasi pohjaa onnistumaan, kaupasta saa valmiita pohjia. Leikkaa vaikka sydämenmuotoon, täytä ja koristele. Voila!
Sain vaimolta kerran appelsiinin, jossa paloi yksi kakkukynttilä. Paras syntymäpäiväkakku ikinä. Muistan sen aina, vaikka aikaa on kulunut jo 25v.
Pitäisi tietää tykkääkö miehesi makeasta vai suolaisesta eli yllätätkö itsetehdyllä synttärikakulla vai jollain hyvällä ruualla.
Pitäisi tietää kuten muutama onkin täällä jo sanonut onko eräjorma vai nikkari vai mikä.
Oma ex oli alkoon menevä joten kaikki mihin liittyi viina jollain tavalla isossa määrin, pitkän kaavan kautta, ilahdutti.
Itse en kyllä kaivannut mitään erikoista, hienoa tai kallista ko. hetkellä. Eiköhän se riitä, että kohde tietää sinun välittävän hänestä. Asian kertomistavan varmaan keksit itse?
Vierailija kirjoitti:
MIten opiskelet vielä, vaikka olet jo 50?
Olen 55 ja TAAS opiskelen. Koko elämän mittainen opiskelu on tätä päivää. Tietysti, jos olet aikoinasi opiskellut kaupan kassaksi, ei siihen enää lisätaitoja taida tarvita, jos "opi uusi kassajärjestelmä"-kurssia lasketa mukaan.
Kirjoita kirje, jossa kerrot hänen hyvistä ominaisuuksista ja hyvistä asioista, joita hän on tuonut elämääsi. Ei sen tarvitse olla niin ihmeellinen, mutta sellainen, mistä tunne välittyy. Itse sain joskus tällaisen kirjeen ja se jäi mieleen.
AP:N MIES ON 50 VUOTIAS EI AP
hip hei lukihäiriöiset ..ERI
Ap tietääkö mies tilanteesi?
Olet ilmeisesti huomattavasti nuorempi kuin mies.
Kyllä sille kelpaa hyvä pihvi, viiniä ja pano:)
Ei 50 nen mitään ihme lahjaa kaipaa??
Vierailija kirjoitti:
Lapikkaat kirpparilta.
Jokainen mies haluaa sellaiset ja ei maksa paljoa.
Tämä on klassikko!
Tee itse kortti johon keräät tärkeitä tapahtumia hänen syntymävuotenaan ja syntymäpäivänään.
Kynttiläillallinen kotona ei paljon maksa. Siihen vielä vaikka se hieronta tai keksit jonkin pienen lahjan.