Onko kukaan nainen löytänyt tinderistä OIKEASTI järkevää miestä? Siis, että on tullut pidempi parisuhde?
Kun minusta tuntuu, että siellä on kaikilla miehillä joku persoonallisuushäiriö...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Minä ja muutamat sinkkukaverit löytäneet normaalit, upeat miehet :)
Normaalit upeat miehet, jotka ovat painaneet kymmeniä Tinderbimboja ennen heitä ja sinua.
ikävää, mutta totta. Alapeukutuksista ei asia miksikään muutu. Tinder on lihatiski.
Se on se mihin sitä itse käyttää. Kerrot vain itsestäsi.
Ja hei normaaleilla ihmisillä on elettyä elämää taustalla.
Ei kun just päin vastoin, samat ylimieliset rumat persaukiset akat ainankin pks seudulla vuodesta toiseen...kaikki on urheilullisia ja pitää hyvästä ruuasta ja matkustelusta :)
Vierailija kirjoitti:
Ei kun just päin vastoin, samat ylimieliset rumat persaukiset akat ainankin pks seudulla vuodesta toiseen...kaikki on urheilullisia ja pitää hyvästä ruuasta ja matkustelusta :)
Ja mistä Tinder-miehet pitävät noiden lisäksi? Autoista, Netflixistä tai viinistä...
Kohta pari vuotta ihanan miehen kanssa 😊👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit upeat miehet, jotka ovat painaneet kymmeniä Tinderbimboja ennen heitä ja sinua.
ikävää, mutta totta. Alapeukutuksista ei asia miksikään muutu. Tinder on lihatiski.
Se on se mihin sitä itse käyttää. Kerrot vain itsestäsi.
Ja hei normaaleilla ihmisillä on elettyä elämää taustalla.
Kyllä, minäkin olen painanut kymmeniä näitä Tinderbimboja, oletko sinä yksi heistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet huonoitsetuntoinen kontrolloija. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet huonoitsetuntoinen kontrolloija. 😂
Itsetuntoni on hyvinkin kohdillaan, harmittaako se sinua?
Ja niitäkään sinunlaisesi luuseri ei saa.....
Mikähän siellä olevissa naisissa on vikana :)
Ei miehet sen enempää petä kuin naisetkaan , olipa sitten alfa tai omega.