Miten reagoisitte jos 19v tyttärenne toisi 33v poikaystävänsä näytille?
Miehessä ei sinänsä moitittavaa, hyväkäytöksinen ja komea. Mutta tuo ikäero?!?
Kommentit (30)
jos olisin 19 vuotias, ja en saisi nuorta ikäistäni panoa koska olisin paljon vanhemman kanssa, vähän rupsahtamista vähän heikommalla erektiolla, niin ainakin olettaisin että jätkä osaa kompensoida muilta puolin, on luotettava, on viihtyisä asunto minne vie, osaa olla herrasmies, antaa lahjoja ja osaa tukea rahallisesti tarvittaessa, koska 19 vuotias tyttö on opiskelija ja sen kuuluu opiskella ja saada rahaapua vanhemmiltaan koska opiskelija ei pärjää muuten, jos joku ukko tulee häiritsemään opiskelijaelämästä ja haluaa nussia, niin saa vanhemman tavoin myös tukea rahallisesti, sillä muuten suhde ei ole yhtään tasaarvoinen, nuorella on opiskelut ja nuori keho kaikki edessä, ja ukolla on rupsahtanut keho omia iän kanssa saatuja ongelmia yleensä myös elatusmaksuja, ja jos vielä tyttö alkaa maksamaan omia kahvilaskuja, niin hommahan olisi aika hyväksikäytön puolella, eli voi tulla muokkaamaan 19 vuotiaan vasta alkavaa elämää ilman mitään vitun vastuunottamista ihan kuin kyse olisi oman ikäisestä jo työelämässä olevasta kokeneesta naisesta.
Ei se cheek tekis asiaa sen paremmas. Jotain vikaa pitäö päässä (ylä että vaikkapa myös ala) olla että kajoo tommoseen. Hyi yök!!! T. 20w!!!
Ja mua on työpaikalla yrittäny pari mukavaa 30 iskee, mutta hyi helvetti mikä ikäero!!!!! Sairasta
T. Edelleen 20w!!!!!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 08:48"]jos olisin 19 vuotias, ja en saisi nuorta ikäistäni panoa koska olisin paljon vanhemman kanssa, vähän rupsahtamista vähän heikommalla erektiolla, niin ainakin olettaisin että jätkä osaa kompensoida muilta puolin, on luotettava, on viihtyisä asunto minne vie, osaa olla herrasmies, antaa lahjoja ja osaa tukea rahallisesti tarvittaessa, koska 19 vuotias tyttö on opiskelija ja sen kuuluu opiskella ja saada rahaapua vanhemmiltaan koska opiskelija ei pärjää muuten, jos joku ukko tulee häiritsemään opiskelijaelämästä ja haluaa nussia, niin saa vanhemman tavoin myös tukea rahallisesti, sillä muuten suhde ei ole yhtään tasaarvoinen, nuorella on opiskelut ja nuori keho kaikki edessä, ja ukolla on rupsahtanut keho omia iän kanssa saatuja ongelmia yleensä myös elatusmaksuja, ja jos vielä tyttö alkaa maksamaan omia kahvilaskuja, niin hommahan olisi aika hyväksikäytön puolella, eli voi tulla muokkaamaan 19 vuotiaan vasta alkavaa elämää ilman mitään vitun vastuunottamista ihan kuin kyse olisi oman ikäisestä jo työelämässä olevasta kokeneesta naisesta.
[/quote]
enkä edes luule että 19 vuotiaan on niin pakko alkamaan seksisuhteen, itse aloin 21 vuotiaana, ja sen voi alkaa myöhemminkin, jos joku vanha ukko haluaa 19 vuotiaan, saa ensin ehdottaa naimisiinmenoa, liian helposti tytöt sallii nykyään kundeille sitä ja tätä, maksetaan kaikki itse, kasvatetaan lapset itse, ja kundit senkun saa ilmaista pimpsaa, täytyy vaata siltä kundilta edes jonkinlaista vastuunottamista ja vaivautumista, kauniita romanttisia eleitä ennenkuin sallii kumppanikseen.
Mä näin perhee tossa varo vk sitten: lapsi joku 10w, perheen äiti nuorekas, ehkä vajaa 40, ja entäs isä?! Kalju vanhus! Lapsi kutsui isäs ja äidis... Tosi noloja nää tämmöset suhteet. :D
T. 30w
niin Cheek on eri asia, jos on niin charmikas, komea, kaunis keho, ei elatusmaksuja, on sitä talenttia, ja faneja, muusikot on niin herkkiä ja jotenkin ihan erilaisia, kyllä silloin voi olla kiinnostava nuorelle tytölle, mutta muuten minkä takia.
En tykkäisi. Mies olisi 7 vuoden päästä 40 vuotta. Tuskin kestäisi suhde, joten en alkaisi kuitenkaan puuttumaan siihen.. 33vuotias on liian vanha 19vuotiaalle.
Niin no, itse menin naimisiin 19-vuotiaana 34-vuotiaan kanssa, joten enpä todellakaan tykkäisi pahaa jos tytär tekisi samat. Olettaen toki että mies olisi kunnollinen ja vielä jos tytär olisi samanlainen vakavaluontoinen aikuismainen tyyppi kuin itse olin 19-vuotiaana.
Meillä ainakin on ollut hyvin onnellinen avioliitto, jo 14 vuotta, eikä ikäero ole koskaan mitään haitannut.
No en mitään, jos tytär itse on onnellinen tuon miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 08:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 08:20"]
Olisiko edelleen oksettavaa, jos tuo 33-vuotias mies olisikin Cheek?
[/quote]
No ei varmasti olisi. Siellä av-mamma keittelisi cheekille kahvia ja nöyristelisi.
[/quote]
Näin se menee..kun on julkkis niin ikäero "hälventyy" kummasti...