HS syntyneitä:
Nessa Pipsu Elisabet
Poikatrio:
Niila Onni Otava, Jouka Sisu Severi ja Ohto Aatto Aukusti
Kommentit (25)
Tosi kiva tuo poikakolmikko.
Nessaa ja Pipsua vähän vierastan. Omaan makuuni vähän turhan söpösteleviä.
Hyvää sunnuntai aamua! Meillä on lunta, onko teillä?
Muut nimet kivoja mutta Pipsu? Meillä kutsutaan pojan pippeliä pipsuksi. Ei ole ikinä tullut mieleenkään, että se voisi olla nimi.
IHANAT poikien nimet! Kuumeisesti mietitään toisia ja kolmansia nimiä kohta syntyville kaksospojille, löysinkin tuosta hyvät vaihtoehdot :D Kiitos ap tään laittamisesta tänne.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 08:59"]
Nessa Pipsu Elisabet
Poikatrio:
Niila Onni Otava, Jouka Sisu Severi ja Ohto Aatto Aukusti
[/quote]
Ovatkohan Jalo Kanto ja Taito Havu poikien serkkuja tai vanhempien partiokaverien lapsia? : )
Nessa Pipsu vetää vertoja Pirbanellalle, Lillukalle ja Caramellalle
Oikeasti jotkut tyttölasten vanhemmat voisivat miettiä, miltä tuntuu olla 15 veenä ylipainoinen, aknenaamainen Lillukka tai Pirpukka. :(
No voi... Pipsun vanhemmat eivät ole ajatelleet yhtään lapsensa tulevaa uraa koulukiusattuna, joutuvat vielä erikseen pyytämään, että tyttären toista nimeä ei saa sanoa ääneen koko kouluaikana :(
Antakaa olla. Tää on niin ilkeä ja kulunut aihe.
Onko nuo Niila ja Jouka kaksoset, kun on niin samantyyppiset nimet? Lappalaisnimiähän nuo ovat, kivoja nimiä. Ohto Aatto Aukusti, kaikki nimet taitavat löytyä kalenterista. Kiva, ei tavallinen mutta kuitenkin kunnon nimi.
Nessa=koiran nimi Pipsu/Pipsa=koiran nimi
Meidän nuorimmasta lapsesta olisi tullut Ohto, mutta tyttö kun olikin, niin piti valita sitten toinen nimi. Kiva nimi. Itse tykkään oikeista kalenterinimistä, sieltä löytyy vaikka mitä kivoja nimiä. Nämä uudet kalenterinimet eivät niinkään iske.
Nessa? What? Aika paljon kuulee nykyään näitä omaan korvaani "väkisinväännettyjä" tyttöjen nimiä... Pojille annetaan useimmin ihan oikeita nimiä.
Niila on mun mielestä tytön nimi. Jos se nyt edes on nimi.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:48"]Niila on mun mielestä tytön nimi. Jos se nyt edes on nimi.
[/quote]
Eihän ole!
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:48"]Niila on mun mielestä tytön nimi. Jos se nyt edes on nimi.
[/quote]
Eihän ole!
[/quote]
Sanoin että mun mielestä. Mulle tulee mieleen tyttö. Tai toooosi tyttömäinen poika.
Jos u ja a on väärässä paikassa ja pitikin olla Nessupipsa.
Nää on näitä "ei tiedä kumman"-nimiä. Tuttava antoi joku vuosi sitten pojalleen nimen Janni, nyt ensi vuonna se tulee kalenteriin -naistennimien puolelle!
Kiva juttu tuolle pojalle!
Miksi tyttölapsia aina rankaistaan noilla Pimpparella-Jadessa -tyylisillä wt-prinsessanimillä? Pojilla harvemmin niin noloja ja kauheita nimiä, mitä joillain tyttöparoilla.
Onko niin, että perheessä on sovittu äidin valitsevan nimen, jos vauva on tyttö ja isän, jos vauva on poika? Isät kuitenkin useammin ovat enemmän jalat tukevammin maassa, mitä tulee lapsiin ja lasten kasvatukseen.
Elisabet on ihana nimi :)