Miehen ristiriitaiset signaalit?
Yksi mies instassa vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta aina minä oon se, joka aloittaa keskustelun. Tässä vähän aikaa sitten postasin kuvan synttäreiltäni ja vastasi siihen onnitellen ja kirjoitti sydämen kera, että toivottavasti olen nauttinut päivästäni, koska ansaitsen aina parasta. On myös kehunut mua kauniiksi ja upeaksim Mutta, jos noin ajattelee, miksi silti minun aina kysyttävä kuulumisia? Silloin, kun oon laittanut viestiä, pahoittelee aina, että on ollut kiireinen töissä. Viimeksi laitoin viestiä, kun en ollut kuullut mitään 8 päivään. Pelkään vaan, että jos en ite huolihtisi yhteydenpidosta, unohtaisiko kokonaan? :(
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vastasin eilen miehen tarinaan, jonka oli julkaissut instassa. Oli julkaissut tarinassa jonkun maalaaman kuvan itsestään. Kirjoitin "hyvää työtä", johon mies vastasi, että ystävä teki sen. Kun sitten vastasin hänen viestiinsä, ihmettelin koko illan, kun ei käynyt lukemassa sitä, vaikka näin hänet jatkuvasti online-tilassa. Laitoin ennen nukkumaan menoa viestin, että toivottavasti en häirinnyt tänään. Mies oli myöhemmin vastannut, että näinä päivinä ollut kiireistä ja käynyt vain katsomassa viestit ja lähtenyt. Näin siis väitti, vaikka näen hyvin selvästi, että on onlinessa lähes kaiken aikaa!
Syyttelen nyt itseäni tylsistytinkö miehen liian tiiviillä yhteydenpidolla, kun lähes joka päivä laitoin viestiä ja lähetin luontokuvia? :(
Joka tapauksessa tuntui pahalta hänen eilisen vastauksensa jälkeen :(
Tuli muuten mieleen voiko aktiivisuuden tilasta päätellä välttämättä mitään? Nimittäin jotkut saattavat olla kirjautumatta ulos instagramista eli " aktiivisena nyt" saattaa jäädä pyörimään sinne. Ihan vaan tuli mieleen.
Tämä mies EI ole "se oikea" sinulle. Sorry!