Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää on kauramaidossa?

Vierailija
27.10.2020 |

Jos unohdetaan se miten se valmistetaan, niin onko se terveellisempää? Onko siinä muodossa oleva kaura hyvää suolistolle tai onko siinä jotain hivenaineita joista hyötyisin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se sopii paremmin, saan oireita lehmänmaidosta.

Vierailija
2/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmät ei kärsi tehotuotannossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Kaikki maidon huonot puolet + paska maku. Ja kauramaitoa ostamalla tuet vieläpä ulkomaista teollisuutta suomalaisen kustannuksella.

Boikotoikaa Oatlya - iljettävä firma!

Vierailija
4/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse kaurahiutaleista,jauhosta.jyvistä kauramaitoa.

Anna liota vedessä ja tehosekota.

Ravintoarvo on tuoteselosteessa.Tuoreessa on tallella.

Vierailija
5/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei nyt kiinnosta tehotuotanto. Syön punaista lihaa tuntematta syyllisyttä. Mutta voisin alkaa käyttää kauramaitoa smoothiessa, puuroissa ja sen sellaisissa jos se on terveellisempää vatsalle kuin maito.

Vierailija
6/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Kaikki maidon huonot puolet + paska maku. Ja kauramaitoa ostamalla tuet vieläpä ulkomaista teollisuutta suomalaisen kustannuksella.

Boikotoikaa Oatlya - iljettävä firma!

Säkö et tiedä, että kauramaitoa tehdään Suomessa, ja vielä useampaa merkkiä? Mä ostan suomalaista. Mun mielestä se on parempaa kuin maito, ja samoin on lasten mielestä, joten sitä sitten.

Vierailija
7/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauramaidosta tulee hyvä kaurapuuro. Mihinkään muuhun se ei oikein käy, kahvista tulee kammottavaa sen kanssa. Joihinkin kasviskastikkeisiin käy chilillä maustettu kaurakerma, mutta siinäpä ne ainoat käyttökelpoiset tavat ovatkin.

Vierailija
8/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kauramaitoja joskus ruokakaupassa ja halvin oli litrahinnalta 1,75€. Ei ole ihan köyhien juotavaa tuo. 

Vierailija
9/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kaura. Maitoahan siinä ei tiettävästi ole.

Vierailija
10/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin kauramaitoja joskus ruokakaupassa ja halvin oli litrahinnalta 1,75€. Ei ole ihan köyhien juotavaa tuo. 

Meidän perheessä juodaan vettä. Kauramaitoa käytetään sitten teessä ja myslin tai murojen ja sen sellaisen kanssa.

Vierailija
11/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä juodaan vettä. Kauramaitoa käytetään sitten teessä ja myslin tai murojen ja sen sellaisen kanssa.

Teehen kauramaitoa??? Hyi kammotus sentään...

Vierailija
12/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teehen kauramaitoa??? Hyi kammotus sentään...

Mä juon aina aamulla mustaa teetä, ja siihen laitan kauramaitoa. En oo sulle sitä tarjoamassa. Juo sä ihan mitä tykkäät, vaikka lihalientä, en kauhistele.

Vierailija
13/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloweenina juodaan hiukan verta, eikös vaan. 😁

Vierailija
14/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvää mielestäni. Kolesteroliarvoni ovat parantuneet kun siirryin lehmänmaidosta kauramaitoon. (Huono kolesteroli olisi laskenut pelkällä veteen siirtymisellä, mutta kauramaidon rypsiöljy on parantanut hyvän kolesterolin suhteellista määrää.)

Lisäksi nenän tukkoisuus ja yleinen hengitysteiden limantuotto on vähentynyt kun en enää käytä maitotuotteita, eli astmalääkettäkin olen voinut vähentää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi