Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tavannut ihmistä, jolla on aidosti punaiset hiukset?

Vierailija
05.02.2014 |

Jos olet, niin millaiset hiukset ne olivat?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Punaiset.

Vierailija
2/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut itseni :)

Minulla on punaiset hiukset...ei joulunpunaiset kuitenkaan ;) vaan kuparinpunaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kahdella lapsellani on ja aivan ihanat räiskyvän punaiset ja paksut.

Vierailija
4/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, veljeni ja äitini. Paksut ja karheat hiukset. Veljelläni kiharat.

Vierailija
5/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useampiakin. Ei kuitenkaan sellaisia kirkkaan punaisia (joulunpunaisia), vaan kuparin väriset. Avan ihanat, kauniit ja paksut! Olin niin kade.

Vierailija
6/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paksut, kuparin väriset, aika karkeat hiukset. Lyhyessä mallissa olisi hankala tuo karkeus ja paksuus, mutta ristiselkään ulottuvina oikein kivat. Usein saan kehuja :)

Vierailija
7/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useammankin. Sellaiset oranssinpunertavat kuin esim. useilla irlantilaisilla löytyy.

Vierailija
8/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalla ystävälläni on aidosti punaiset hiukset.

Vierailija
9/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Oranssinvaaleat ne on olleet.

Vierailija
10/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen, äidilläni, työkaverillani, parilla skottimiehellä, koulukaverillani nyt ainakin.. Oli suoraa, oli kikkaraa, oli pisamia ja vaaleaa ihoa..  

Vierailija
11/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kummilapsellani, ja juurikin tuollaiset kuparinpunaiset.

Vierailija
12/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juu. Hyvä kaverini on aito punapää. 

Oranssihtavat hiukset lunnostaan.

Vierailija
13/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, useinkin, lähinnä oranssinpunaiset. Ja punaiset hiukset sopivat vain ja ainoastaan luonnostaan punapäille, eikä heillekään kaikille. Värjätyt punaiset eivät sovi kenellekään, vaikka suomalaiset naiset niin kovasti niistä pitävätkin!

Ja ymmärrän, että kaikki, jotka ovat haksahtaneet värjämään hiukset punaiseksi, alapeukuttavat nyt, mutta näin on asia!

Vierailija
14/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Koulussa muinoin oli miltei kokonainen perhe punatukkaisia ja pisamaisia tyyppejä. Olivat tavallaan ihan söpöjä sellaisenaan, mutta en tosiaan ole tavannut sellaista muotilehdistä tuttua kaunista oranssinpunervaa ihmistä. Näilläkin tutuilla oli jotenkin likainen iho, en osaa selittää tätä eikä se ollut ihan ruma tms. vaan semmoinen samea ja kirjava ja muutenkin olivat tosi hailakoita, kulmakarvat värittömät, huulet ym.silmät olivat siniset ja punakka olemus, hiukset vaalean oranssit kaikilla ja pisamia naama täynnä. Pidän kyllä punapäistä, itselläkin punapigmenttiä jonkin verran ( valossa näkyy, että kaikki karvat taittaa punaiseen), mutta nämä niin erilaisia, että ehkä joko kauniiksi tai rumiksi leimattava. Piirteet kauniit ja pienet näillä, mutta se totaalinen värinpuutos jotenkin teki nämä hieman rumiksi tai oudoiksi, vaikkei muuta keksisi kuin outo väri siellä ja värinpuute täällä. Iho oli tosi vaalea pinkki ja pisamainen. Pienellä säädöllä kaikki nämä olisi käyneet kaunottarista, siis esim. kulmien värjäys, tummempaa sen vaalean keltaisen sijaan.

Vierailija
15/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hassu kysymys. Tunnen useita aitoja punapäitä. Itse olen feikkipunainen.

Vierailija
16/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan paksut, huomattavan pitkät, huomattavan kiharat, todella kauniit ja sellainen syvä kuparinpunainen, ei yhtään oranssi. Oppilaalla!

Todellakin myös muita punapäitä olen tuntenut ja tunnen, eihän tuo nyt niin harvinaista ole.

Vierailija
17/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsipuolellani on upean väriset punaiset hiukset, enemmän tosiaan punaiset kuin oranssit. Ei ole muuten punapään "näköinen", ei pisamia tms ja ruskettuu helposti.

Vierailija
18/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Itseni ja mun mummun. Mummulla tukka kuitenkin harmaantunut ja itse värjään tummanruskeiksi.

Vierailija
19/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useita kertoja. Upeimpia punaisia hiuksia on irlantilaisilla ja skotlantilaisilla. Monilla naisilla on pitkät, kiharat ja kauniit hiukset.

Vierailija
20/21 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen luokalla on yksi punapää, ja kummityttöni taas on "strawberry blonde" eli vaalea punaisella vivahteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan