Onko miehesi tavanomainen suomalainen? (rasti ruutuun-kysely)
[ ]Kalju
[ ]Läski
[ ]Pyöreä naama
[ ]Leukaparta
[ ]perunanenä
[ ]ohuet huulet
[ ]vinohkot pienet silmät
[ ]raskaat kulmat
[ ]olemattomat kulmakarvat
[ ]lyhyt persjalkainen vartalo
[ ]pukeutuu mustaan ja tylsiin vaatteisiin
[ ]kamalia tatuointeja
Vastaa rehellisesti.
Kommentit (70)
Kalju. Eipä sitten noista mitkään muut täsmää.
[x]Kalju
[ ]Läski
[x]Pyöreä naama
[x]Leukaparta
[ ]perunanenä
[ ]ohuet huulet
[x]raskaat kulmat
[x]pukeutuu mustaan ja tylsiin vaatteisiin
[ ]kamalia tatuointeja
Eikä ole edes suomalainen vaan saksalainen.. kyllä rumia miehiä on kaikkialla maailmassa, ja Suomessakin komeita!
[ ]Kalju
[X]Läski
[ ]Pyöreä naama
[X]Leukaparta
[ ]perunanenä
[X]ohuet huulet
[X]vinohkot pienet silmät
[ ]raskaat kulmat
[X]lyhyt persjalkainen vartalo
[X]pukeutuu mustaan ja tylsiin vaatteisiin
[ ]kamalia tatuointeja
kaks oikein. läski (tai läskihkö) ja voimakkaat kulmat. muut ei sinne päinkään :)
....on se kyllä silti minusta aika tyypillinen tapaus
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 12:21"]
Pukeudun mieluusti mustiin, harmaisiin ja sellaisiin ei huomiota herättäviin vaatteisiin.
Olen joskus koettanut vaatekaupassa etsiä sellaisia sirkusvärejä vaatekokoelmiini, mutta ei ne vain sovi. Vaimokin on ollut joskus mukana ostoksilla ja olen heittäytynyt kaapista ulos kommentilla how du äi lyyk? Hän oli myös samaa mieltä että väriä pitäisi löytyä, vaan värit eivät pue. Ehkä värikäs pukeutuminen on sellainen nuorten juttu??? Eiköstä vaan :) Joo.
T: 11cm mies
[/quote]
Etkö oikeasti ole löytänyt mitään muita värejä, kuin noita ääripäitä: harmaa - sirkusvärit? Ainakin näin syys-talvi aikaan miesten puolellahan on mielettömästi hienoja murrettuja, intensiivisiä tummia värisävyjä. Välillä vähän jopa kadehdituttaa ne väripaletit.
T: 163cm nainen
[/quote]
On minulle yksi punainen t-paita ja siniset villasukat. Joskus käytän myös ruskeaa.
Olen kokeillut keltaisia ja turkoosin värisiä farkkuja. Ne eivät vain jostain syystä sovi. Samasta syystä eivät sovi myöskään jalkineet.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:50"]
On minulle yksi punainen t-paita ja siniset villasukat. Joskus käytän myös ruskeaa.
Olen kokeillut keltaisia ja turkoosin värisiä farkkuja. Ne eivät vain jostain syystä sovi. Samasta syystä eivät sovi myöskään jalkineet.
[/quote]
Kokeile rohkeasti myös valkoisia farkkuja! Tummat housut tekevät miehestä tylsän. Nykyään mies on katukuvassa värikkään kirjava.
Kalju on, muttei mitään muuta listan asioista. Ei tosin ole suomalainen.
Ohuet huulet, joita toisaalta vertaan omiin ankkahuuliini että ehkä ne ei niin ohuet olekkaan. Ja täysin suomalainen mies.
[ ]Kalju
[ ]Läski
[ ]Pyöreä naama
[ ]Leukaparta
[ ]perunanenä
[ ]ohuet huulet
[ ]raskaat kulmat
[ ]pukeutuu mustaan ja tylsiin vaatteisiin
[ ]kamalia tatuointeja
<3
Noista ainoastaan leukaparta löytyy, -siisti ja seksikäs sellainen. Eli olen oikein tyytyväinen mieheeni:)