Paul Walkerin tyttöystävä jäi perinnöttä :(
Eipä ois kannattanut uhrata nuoruuttaan vanhan ukon kanssa :(
Kommentit (28)
Eihän nuo olleet vielä edes naimisissa. Tuskin muutenkaan rahan takia yhdessä olivat.
Musta ois ihan oikein, että vanhat rikkaat patut jättäis nuoret gold-digger tyttöystävänsä ilman perintöä. Hugh Hefner ei antais mitään Crystal-vaimolleen vaan vain sukulaisille :D Ois siinä kerrakseen mietittävää näille tytöille.
no jos sinusta se 20 miljonaa ei ole perintö niin ok. ja mikä vanha ukko muka?
33v Paulin vietteli 16v tytön. tyttö on nyt 23v ja pennitön. paulin tytär sai 25miljoonan euron potin.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:26"]Musta ois ihan oikein, että vanhat rikkaat patut jättäis nuoret gold-digger tyttöystävänsä ilman perintöä. Hugh Hefner ei antais mitään Crystal-vaimolleen vaan vain sukulaisille :D Ois siinä kerrakseen mietittävää näille tytöille.
[/quote]
Miksi se olisi oikein? Sehän on kahden kauppa, molemmat saavat mitä haluavat. Väh. Kyseenalainen elämäntapa ehkä jonkun mielestä mutta ei kai se ole keltään pois, varsinkaan sinulta?
Minusta todella hyvä, että perintö meni tyttärellensä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:26"]Musta ois ihan oikein, että vanhat rikkaat patut jättäis nuoret gold-digger tyttöystävänsä ilman perintöä. Hugh Hefner ei antais mitään Crystal-vaimolleen vaan vain sukulaisille :D Ois siinä kerrakseen mietittävää näille tytöille.
[/quote]
Eiköhän siinä jotain pitäis naisen saada, kun tollaista vanhaa paskaa ottaa sisuksiinsa
Minusta leijonanosan tulikin mennä tyttärelle, mutta 7 vuoden suhde takana, niin olisi minusta voinut sen tyttöystävänkin elämää vaikka miljoonalla turvata. Lapselle toki ehdottomasti suurin osa!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:52"] Eiköhän siinä jotain pitäis naisen saada, kun tollaista vanhaa paskaa ottaa sisuksiinsa
[/quote]
Siinä tapauksessa nämä naiset olettavat olevansa huoria. Palkka tulee jälkikäteen. Yök.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:52"] Eiköhän siinä jotain pitäis naisen saada, kun tollaista vanhaa paskaa ottaa sisuksiinsa
[/quote]
Siinä tapauksessa nämä naiset olettavat olevansa huoria. Palkka tulee jälkikäteen. Yök.
[/quote]
No ei kai KUKAAN luule että noissa tapauksissa kyse olis tosirakkaudesta...
Jos mä kuolisin, menisi perintö lapsilleni, ei poikaystävälleni, ei sitten millään.
Paul oli tehnyt testamentin vuonna 2001 joten eipä tyttöystävä ollu tuolloin vielä kuvioissa mukana.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:56"]
Jos mä kuolisin, menisi perintö lapsilleni, ei poikaystävälleni, ei sitten millään.
[/quote]
Kyllä jos mä olisin 7v ollut jonkun ihmisen kanssa, halunnut jakaa elämäni tämän kanssa, niin haluaisin turvata hänenkin tulevaisuutensa. Tietenkin. 25miljoonasta riittäisi hänellekin ja sitten suurin osa tietysti lapselle. En ymmärrä miksi ne ovat toisensa poissulkevia?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:52"] Eiköhän siinä jotain pitäis naisen saada, kun tollaista vanhaa paskaa ottaa sisuksiinsa
[/quote]
[/quote]
Eipä.
Ne on suhteessa pappaan, joka saa nuorta ja nuori saa rahaa, kahdenkauppa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:58"]
Paul oli tehnyt testamentin vuonna 2001 joten eipä tyttöystävä ollu tuolloin vielä kuvioissa mukana.
[/quote]
Muistukseksi kaikille elämäntapa-avopuolisoille!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:56"]
[/quote]
Kyllä jos mä olisin 7v ollut jonkun ihmisen kanssa, halunnut jakaa elämäni tämän kanssa, niin haluaisin turvata hänenkin tulevaisuutensa. Tietenkin. 25miljoonasta riittäisi hänellekin ja sitten suurin osa tietysti lapselle. En ymmärrä miksi ne ovat toisensa poissulkevia?
[/quote]
Ok, näin me ajatellaan kaikki eritavalla. btw harva ns nuori ihminen tekee mitään testamentteja, tässäkin on tehty ajat sitten, lapsen turvaksi. Miksi Paul olisi sitä muuttanut tässä matkan varrella. Vai olisko niin, että kun on 5v seukannut, pitää tehdä muutos testamenttiin?
No tässä nyt näkee mikä on tyttöystävän (avovaimon) ja vaimon ero. Miehet menevät naimisiin vasta sitten kun ovat varmoja naisesta, luottavat ja sellaista. Ensin on rakkaus ja rakkauden myötä tulee luottamus jos on tullakseeen, mä näen avioliiton rakkauden ja luottamuksen merkkinä. Avoliitto on rakkautta (ehkä) ilman luottamusta.
Tottakai lapselle eikä tyttöystävälle.
*kyynel*
oletsä tosissas? no joo, tietty olet :D