Hyväksytkö homouden/lesbouden joukkueurheilussa?
Kommentit (54)
Oon todennu että naisten joukkueissa on aika lesboa sakkia :O
Olen sitä mieltä, että parempi pitää oma seksuaalisuus omana tietonaan niinkauan, kun joukku-urheilet. SE ei ole ainoastaan ja vaan uskonto asia, vaan ihan seksuaalinenkin. Mitä siitä sitten tulis, jos jätkä maailmanmestaruutta pitäs painaa ja rupeis raukastaan suojelemaan.
Homous on joukkueen heikkoutta. Todella suuren itsetunnon pitää olla tässä asiassa esillä, ennenkuin asiat toimisi järkevästi.
Mä haluan, että joku puhuu mut järkevästi ympäri tässä asiassa.
Mut se on kuitenkin ok, että naisten joukkueissa 90% lesboja. ;)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:15"]Oon todennu että naisten joukkueissa on aika lesboa sakkia :O
[/quote]
No niin on :D meillä nuoruudessa oli joukkueessa koko ajan joillakuilla keskenään jotain vipinää, mietiskelin aina että onkohan muilla osunut joukkoon yhtä suuret määrät epäheteroita mutta olen muiltakin kuullut samaa. (Itse olen siis bi mutta ei kyllä haitannut urheiluhommia lainkaan)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 19:20"]
En hyväksy, eikä hyväksy Jumalakaan. Vain Jumalalla on valta päättää mikä on hyväksyttävää. Voitte riidellä kanssani, mutta ette Jumalan kanssa.
[/quote]
hei mä olen unohtanut sen raamatunkohdan jossa kerrotaan tarina siitä, miten Jumala inhoaa luomiaan?
[/quote]
No se oli siinä just ennen sitä vedenpaisumusta, jolla Jumala yritti tuhota koko luomakuntansa. Tuli sitten toisiin ajatuksiin kuitenkin, ja päätti, ettei tee samaa uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:08"]»Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.»
(3. Mooseksen kirja 20:13)
»Jos joku ottaa vaimokseen naisen ja hänen äitinsä tai naisen ja hänen tyttärensä, se on törkeä teko, jonka vuoksi sekä mies että molemmat naiset on poltettava. Sen kaltaista törkeyttä ei saa sallia teidän keskuudessanne.»
(3. Mooseksen kirja 20:14)
[/quote]
Tuo eka lainaus vaan todistaa että homoutta on ollut iät ja ajat ja se ei ole mikään nykymaailman hömpötys.
Unohtakaa se saakelin raamattu ja kertokaa että mitä haittaa siitä teille on henkilökohtaisella tasolla että joku on homo?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 07:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:08"]»Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.»
»Jos joku ottaa vaimokseen naisen ja hänen äitinsä tai naisen ja hänen tyttärensä, se on törkeä teko, jonka vuoksi sekä mies että molemmat naiset on poltettava. Sen kaltaista törkeyttä ei saa sallia teidän keskuudessanne.»
[/quote]
Tuo eka lainaus vaan todistaa että homoutta on ollut iät ja ajat ja se ei ole mikään nykymaailman hömpötys.
Unohtakaa se saakelin raamattu ja kertokaa että mitä haittaa siitä teille on henkilökohtaisella tasolla että joku on homo?
[/quote]
Siis tarkoittanet "Raamattua". Raamattu on sana ja totuus. Kaikki Raamatunvastainen on väärin ja saastaista.
Ei häiritse homot eikä lesbot niin kauan kun eivät minua eivätkä lapsiani häiritse eivätkä asu tässä talossa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 12:31"]
Ei häiritse homot eikä lesbot niin kauan kun eivät minua eivätkä lapsiani häiritse eivätkä asu tässä talossa.
[/quote]
Sama! Ja kunhan eivät levitä propangandaansa.
Mikä vitun aivopierukysymys tämäkin on? Ihan sama, kuin kysyttäisiin "hyväksytkö blondit joukkue-urheilussa".
Mä olen ihan varma, että Jeesus hyväksyy homo-pallistit. Internet nimittäin sanoo niin: https://www.memecenter.com/fun/198169/did-i-fucking-stutter
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 07:38"]
[/quote]
[/quote]
Siis tarkoittanet "Raamattua". Raamattu on sana ja totuus. Kaikki Raamatunvastainen on väärin ja saastaista.
[/quote]
Sinäkään et siis tuohon kysymykseen kykene vastaamaan vaan toistelet sitä raamattua.
Ei oo totta... ei kai ne siellä urheilukentällä pane, vai miten seksi liittyy joukkueurheiluun?
Miten sen voi olla hyväksymättä? Jos ei hyväksy, miten käytännössä pitää toimia? Lopettaa joukkueurheilu?
En hyväksy joukkueurheilussa, yksilöurheilussa tai missään muuallakaan.
Kaikilla elämän osa-alueilla