Mikä oli ammatiltaan mies, jonka tiedät pettäneen vaimoaan?
Kommentit (113)
Kirkkoherra. Ja kuolema ei sitä liittoa sitten erottanutkaan..
Sain sitte kunnian lisätä sen puuttuvan eli
bussikuski
2x rekkakuski
1x sähkömies
1x työtön
Insinöörix5, ostajax3 laatupäällikko, projektimanageri, en millään muista kaikkia. Joku 60-70 prossaa työkavereistani.
ah, tästä te tykkäätte!! Ja en edes valehtele. Kansanedustaja :D
sähkömies (isäni)
vartija (mieheni ja ainakin 1 sen työkaveri)
terveisiä porvooseen! :D
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 18:21"]
Tulinpa ajatelleeksi, että en tiedä yhtäkään ihmistä, joka olisi pettänyt puolisoaan. Minulla taitaa olla aika kilttiä, fiksua ja moraalista porukkaa kavereina ja perheessä. Niin kuin onkin! Huomaahan sen muustakin käytöksestä ja elämänvalinnoista.
[/quote]
Niin noh - kaikkea ei ystävätkään tiedä. Harva huutelee pettämisistään kylillä...
[/quote]
En sanonutkaan ettei kukaan tuttuni varmasti olisi koskaan pettänyt, mutta kyllä se nyt jossain määrin korreloi pettämistiheyteen, että en tiedä yhtäkään tapausta. Ketju on täynnä porukkaa, jotka osaavat luetella oikein listan! Ja tämä siitä huolimatta, että yleensä kai ihmiset pyrkivät salaamaan pettämisensä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:35"]
Tulinpa ajatelleeksi, että en tiedä yhtäkään ihmistä, joka olisi pettänyt puolisoaan. Minulla taitaa olla aika kilttiä, fiksua ja moraalista porukkaa kavereina ja perheessä. Niin kuin onkin! Huomaahan sen muustakin käytöksestä ja elämänvalinnoista.
[/quote]
Niin noh - kaikkea ei ystävätkään tiedä. Harva huutelee pettämisistään kylillä...
[/quote]
En sanonutkaan ettei kukaan tuttuni varmasti olisi koskaan pettänyt, mutta kyllä se nyt jossain määrin korreloi pettämistiheyteen, että en tiedä yhtäkään tapausta. Ketju on täynnä porukkaa, jotka osaavat luetella oikein listan! Ja tämä siitä huolimatta, että yleensä kai ihmiset pyrkivät salaamaan pettämisensä.
[/quote]
No, aika usein siihen valehteluun ja kieroiluun tarvitaan se kaveri, joka tarvittaessa vannoo Masan kyllä olleen "ihan vain poikain kera saunaillassa". Jossain vaiheessa kaveri lipsauttaa salaisuuden etiäpäin, joten kyllä ne jutut usein kantautuu mm. kverien puolisoille sitä kautta.
Poliisi, palomies, DJ, jääkiekkoilija, auton rassaaja + pari teollisuusalan tyyppiä ...
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 00:08"]
ah, tästä te tykkäätte!! Ja en edes valehtele. Kansanedustaja :D
[/quote]
Kerro! Mikä puolue? Veikkaan kokoomusta...
Mulla ollut suhde kahteen naimisissa olevaan mieheen. Olivat juristi ja toimitusjohtaja.
[/quote]