Muita jotka seurustelevat salaa?
Onko mielestänne outoa jos en halua puhua seurustelusuhteestani juuri kellekään? Olen melkein kaksi vuotta seurustellut kosovolaisen miehen kanssa. Työpaikalla työkaverit heittävät usein rasistisia juttuja ja en ole sen takia viitsinyt sanoa siellä mitään, kun työkaverit utelevat onko mitään miehiä ollut. Kaikki siis luulevat aina, että olen sinkku. Työkaverit ovat siis kavereitani myös työpaikan ulkopuolella. Ainoastaan äitini tietää, että tapailen miestä. Olen jollain tapaa "laiska" asian suhteen, en jaksa kohdata ennakkoluuloja ja en jaksaisi puhua miehestä ja asioistani, kun mies on kavereiden mielestä kuitenkin paska, kun onkerran mamu.
Onko muita, jotka seurustelevat aikuisena salaa? Onhan tämä tietty teidän mielestä outoa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 13:02"]Hmm, siis kaverille ei kuulu sun suhde... Nyt tää juttu meni niin oudoksi, että ainakin mä olen sitä mieltä, että teidän suhteessa on jotain vikaa. Olet tosi helppo nakki miehellesi, kun sulla raukalla ei ole näköjään yhtäkään ystävää.
[/quote]
Okei, ihan miten sä halua. :)
Tosiasiassa toivoisin, että omaisin vähän enemmän oman tyylisiä tuttavia. Vaan kun sellaisia ei juuri ole. En omista yhtäkään todella hyvää ystävää. Mitä ressukkamaista siinä on?
Ap
Seurustelen aika salaa. Poikani ja miehen pari kaveria tietää. Näin on hyvä.
Suhde on kestänyt nyt noin 1,5 vuotta ja käydään kyllä yhdessä esim. elokuvissa, baarissa tai niiden miehen parin kaverin luona, mutta esim. minun siskoilleni ei vaan huvita mennä parina. Huhtikuussa on serkkuni häät ja menen kyllä sinnekin vain poikani kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 13:02"]Hmm, siis kaverille ei kuulu sun suhde... Nyt tää juttu meni niin oudoksi, että ainakin mä olen sitä mieltä, että teidän suhteessa on jotain vikaa. Olet tosi helppo nakki miehellesi, kun sulla raukalla ei ole näköjään yhtäkään ystävää.
[/quote]
Tosiasiassa toivoisin, että omaisin vähän enemmän oman tyylisiä tuttavia. Vaan kun sellaisia ei juuri ole. En omista yhtäkään todella hyvää ystävää. Mitä ressukkamaista siinä on?
Ap
[/quote]
Tietyt ihmiset vetävät tietynlaisia ihmisiä puoleensa ja päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 13:10"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Tietyt ihmiset vetävät tietynlaisia ihmisiä puoleensa ja päinvastoin.
[/quote]
Aikuisena on aika vaikea löytää kavereita etenkin jos on ujo.
Ap
Mitä jos te muutatte yhteen, meette naimisiin tai saatte lapsia... etkö aio silloinkaan kertoa kenellekään?