Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt lähtee kepu nousuun - Väyrynen valittu puoluehallitukseen

Vierailija
27.10.2020 |

Iltapaska uutisoi, että Väykkä palaa keskustan johtoon. Ei nyt sentään puheenjohtajistoon, vaikka taisi kunniapuheenjohtajan tittelin säilyttääkin. Puoluehallituksen kunnianarvoisa jäsen.
Nyt lähtee kepun kannatus rakettimaiseen nousuun. Kannattaa Saarikon kuunnella herkällä korvalla kokenutta kehäkettua. Taitaa Väykkä olla ainoa Kekkosen ajan poliitikko, joka on vielä aktiivihommissa mukana. Vai oliko Kanerva jo remmissä, kun Kekkonen rulasi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ilmoittaa huomenna eroavansa persuista ja lähtevänsä politiikasta lopullisesti. Paavo on ainoa mestari!

Vierailija
22/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho vapisee poterossaan. Jos Väykkä asettuu Helsingissä ehdolle on ääniharavan rooli vaarassa. Väykkä repii yli 30.000 ääntä ja keskustan ryhmä kasvaa Helsingissä ryminällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen on hybridimies. Nappula hybridioperaatiossa.

Vierailija
24/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen olisi pidetty sivuraiteella ellei olisi todellinen epätoivoinen hätä, että Perussuomalaiset vievät loputkin kepulaiset jotka eivät hyväksy hallituksen politiikkaa.

Keskusta on vajoamassa muutaman prosentin pienpuolueeksi, olisivat aikanaan ajatelleet, miten maaseudun äänrstäjät ja muut pieneläjät reagoivat siihen, että heidät unohdettiin+aivan tuhoisaan haitta. Muuton kannustaminen kun Irakissa asti sikäläinen media mainosti, että Sipilä pitää ovet auki, tervetuloa. Kylvämäänsä satoa niittävät nyt ja se on heille ihan oikein.

Vierailija
25/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho vapisee poterossaan. Jos Väykkä asettuu Helsingissä ehdolle on ääniharavan rooli vaarassa. Väykkä repii yli 30.000 ääntä ja keskustan ryhmä kasvaa Helsingissä ryminällä.

Höpöhöpö, on ollut jo kerran ehdolla eduskuntavaaleissa Helsingissä tai Uudellamaalla, äänisaalis oli niin pieni, että putosi eduskunnasta. Nämä vaalipiirit ovat aina olleet Keskustalle vaikeimmat äänien keruuseen.

Jussi Halla-aho tulee saamaan Hgin vaalipiiriin ylivoimaisesti suurimman äänisaaliin ja asukaslukuun suhteutettuna Suomen suurimman äänisaaliin. Viime vaaleissa hän sai yli 12 000 ääntä enemmän kuin Pekka Haavisto jonka luulisi olevan suosikki Hesassa.

Vierailija
26/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väykkä on uusi mestari, Jussi on märkäkorvainen noviisi Väykän rinnalla.

Vierailija
27/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Paavon viime vaalien vahva tukija, profeetta Jouko Piho, mukana? Ilja Janitskin ei valitettavasti enää voi.

Vierailija
28/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä naureskellaan Pavelle niin mä tykkään! Olen akateeminen ja hyvätuloinen persu (eli persuolinkainen palstatermeillä) ja Väyrysen takia saatan palata keskustan kannattajaksi. Nyt keskusta on pimutyttösten viherpunikkopuolue mitä inhoan. Jos keskusta palaa takaisin porvaripuolueeksi niin palaan takaisin keskustaan minäkin.

Paavo on älykäs, tohtorismies, ja pitkän kokemuksen omaava ja ennenkaikkea oikeistolainen ajstuksiltaan.

Vierailija
29/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen palaa aina. Legenda kertoo, että jos katsot huurteiseen peiliin presidentinvaalien alla ja lausut Väyrynen kolme kertaa, hän saapuu ovellesi lausumaan vaalilupauksen ja saat myös ilmaisen kahvin ja pinssin.

Vierailija
30/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteella, tanhulla, kirjoilla ja kahvimukeilla ain pressaksi asti. Väykkä on päällikkö!

Vierailija
31/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen oli ja on susipaska rotta. Mutta sopii toki tämän paskavuoren päälle kuninkaaksi.

Kun kuolleet nousevat haudoistaan, on aika luovuttaa. Me niiiin hävitään tää peli.

Vierailija
32/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol? Väykkä repii 34 ääntä helsingistä korkeintaan.

Vierailija
33/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka täällä naureskellaan Pavelle niin mä tykkään! Olen akateeminen ja hyvätuloinen persu (eli persuolinkainen palstatermeillä) ja Väyrysen takia saatan palata keskustan kannattajaksi. Nyt keskusta on pimutyttösten viherpunikkopuolue mitä inhoan. Jos keskusta palaa takaisin porvaripuolueeksi niin palaan takaisin keskustaan minäkin.

Paavo on älykäs, tohtorismies, ja pitkän kokemuksen omaava ja ennenkaikkea oikeistolainen ajstuksiltaan.

Ja mikä se huono puoli tuossa siirroksessa oli t. ei kepulainen ja ei persu. Väykkä on politiikan muinaismuisto ja tuo tunnetusti itsekeskeisen tyylinsä vuoksi ainoastaan hajaannusta sekä kepuun että persuihin. Muut kiittää. 

Vierailija
34/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Paavon & Vuokon vaalimainosmukin aikoinaan. Ironisesti.

Vierailija
35/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Kontulakin on tohtorisnainen. Ei ne tohtorin paperit mitään todista.

Vierailija
36/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä se huono puoli tuossa siirroksessa oli t. ei kepulainen ja ei persu. Väykkä on politiikan muinaismuisto ja tuo tunnetusti itsekeskeisen tyylinsä vuoksi ainoastaan hajaannusta sekä kepuun että persuihin. Muut kiittää. 

No mä olen persuliini vain siksi että persut on ainoa puolue hyvätuloisen palkansaajan asialla. Kokoomus oli sitä ennen, siis nyt ei ole enää kun kepu leikki vasemmistolaisleikkejään.

Kokkarit ei käy ollenkaan kun ne on vaan omistajan ja pääoman asialla. En ole omistajaluokkaa vaan hyvätuloinen jonka palkasta ryöstetään puolet verotuksessa sossulokkisakille.

Vierailija
37/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen persuliini vain siksi että persut on ainoa puolue hyvätuloisen palkansaajan asialla. Kokoomus oli sitä ennen, siis nyt ei ole enää kun kepu leikki vasemmistolaisleikkejään.

Kokkarit ei käy ollenkaan kun ne on vaan omistajan ja pääoman asialla. En ole omistajaluokkaa vaan hyvätuloinen jonka palkasta ryöstetään puolet verotuksessa sossulokkisakille.

Siis KEPU oli ennen oikeistoa muttei enää. Sorry sekoilu.