Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei innostu mistään.

Vierailija
27.10.2020 |

Tuntuu välillä kun raahaisivat kivirekeä. Hoitaa kyllä muuten esim kotiin liittyvät asiat ( asumme erillään) : siivoaa, käy kaupassa, sienestää, urheilee. Mutta ei innostu uudesta ja keskustelut jää vähiin. Telkkarista seuraa eniten urheilua.
Museoon lähtee mutta näen ettei oikeasti kiinnosta eikä keskustelua synny sielläkään. Kävelyllä pitäisi aina käydä samassa paikassa kun autolla esim Nuuksioon ajaminen on turhaa kun matkaan menee aikaa.
Tulot on hyvät mutta ei kyllä tarjoa edes ravintolaillallista. En siis toden totta kaipaa mitään luksusta, olen tavallaan vähään tyytyväinen mutta välillä harmittaa kun on aavistuksen pihi ja innostumaton.
Kuskaa kyllä mua töihin ja ottaa sillä tavalla huomioon. Mä maksan kaikesta puolet ja sekin on välillä ihan jees, toisaalta kaipaan sellaista herrasmiesmäisyyttä edes sillon tällöin. Että hei kuule mennään syömään, minä tarjoan.
Eipä siinä mitään muuten, mutta tämä vie jo mun seksihaluja, en vaan jaksa innostua enää niin usein kun on niin tylsää usein. Keskustella yritän muttei toinen niihin osallistu.
Mä oon spontaani ja riehakas, puhun paljon. Ja se ärsyttää selkeästi häntä, olen varmasti tilaa vievä .
Mulla on paljon ystäviä ja kehitän itseäni jatkuvasti, opiskelen ja haastan, pidän keskusteluista ja ihmisistä.

Voiko tämä ikinä toimia
Ainiin yhdessä ollaan oltu 5 vuott

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tässä nyt oli alapeukun arvoinen?

Vierailija
2/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä siltä, että olisitte sopiva pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde edes ulos syömään, kun SINÄ tarjoat?

Vierailija
4/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähde edes ulos syömään, kun SINÄ tarjoat?

Tai lähde ap kyydissä sinne Nuuksioon?

Vierailija
5/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että naiset vain kitisevät kuinka mies on haluton, aloitteeton, tylsä, riippakivi... Ymmärrättekö naiset, ihan itse olette valinneet olla miestenne kanssa suhteessa. Ja suhteuttakaa asiaa siihen, että teillä sentään ON joku ihminen elämässänne. Meitä täysin yksinäisiä on paljon. 

Ehkä teidänkin olisi hyvä joutua väkisinkin olemaan yksin vailla ihmiskontakteja, josko sitten arvostaisitte mitä teillä on?

Vierailija
6/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi yleistää, mutta ainakin mun tuttavapiirissä tämä on hirveän yleistä. Että siis vaimo/tyttöystävä on elämästä innostunut, osaa nauttia monenlaisista asioista, keskustela politiikasta, matkusteluun ja kirjallisuuteen, ja jaksaa kiinnostua kaikenlaisesta uudestakin, ja myös tutustuu uusiin ihmisiin, mutta miehellä on hyvin ahdas pieni karsina, kiinnostuksen kohteet ja harrastukset sekä kaveripiiri (jos edes sellaista on).

Usein tällaiset miehet oikein pysyttelevät tietynlaisella turva-alueella, joka on aikoinaan nuorena tai jopa lapsena muodostunut, eikä sisään voi päästää mitään uutta. Usein heitä häiritsee se naisystäväkin, joka välttämättä on se outo otus turva-alueen ulkopuolelta (koska oman äidin kanssa ei ole voinut mennä naimisiin).

Tunnen monia naisia, joiden seuraelämä perustuu lähes täysin ystäviin, koska oma mies korkeintaan "antaa kyydin" teatteriin tai leffaan tai lentokentälle, muttei suostu mukaan minnekään.

Yhden tuttavanaisen aviomies on asunut jo vuosikausia maalla vuoden ympäri, vaikka vaimo on töissä ja asuu kaupungissa, eikä mies koskaan tule kaupunkiin tapaamaan vaimoaan. Toisen tuttavanaisen aviomies ei ole koskaan syönyt aterioita kotona perheen kanssa. Eräs sukulaisnainen on matkustellut ystävättäriensä kanssa ulkomailla vaikka missä vuosien ajan - useimmilla on aviomiehet, jotka enimmäkseen möllöttävät kotona.

Vierailija
7/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asetat vaatimuksia muille kuin itsellesi?

Vierailija
8/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että naiset vain kitisevät kuinka mies on haluton, aloitteeton, tylsä, riippakivi... Ymmärrättekö naiset, ihan itse olette valinneet olla miestenne kanssa suhteessa. Ja suhteuttakaa asiaa siihen, että teillä sentään ON joku ihminen elämässänne. Meitä täysin yksinäisiä on paljon. 

Ehkä teidänkin olisi hyvä joutua väkisinkin olemaan yksin vailla ihmiskontakteja, josko sitten arvostaisitte mitä teillä on?

Mutta tuossahan nainen juuri valittaa että vaikka hänelle on suhde sitä KONTAKTIA ei ole.

Usein parisuhteessa voikin olla paljon enemmän yksin kuin tuollaisessa parisuhteessa, jossa et joudu vaan yksin tekemään kaikkea vaan joudut kokemaan sen että toinen kääntää sulle selkänsä.

Vierailija
9/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli hyvä juttu onnistuneista parisuhteista, Onnen salat.

https://www.hs.fi/elama/art-2000006636185.html

Jutussa annettiin 10 ohjetta perisuhteeseen.

Itselleni jäi mieleen hyvin ohje 2, ole kiinnostava. "Molemmat puolisot tuovat suhteeseen 50 prosenttia sen sisällöstä. Jokaisen velvollisuus on elää, kehittyä, kasvaa ja tutkia uudenlaisia asioita. Olla siis itsekin jämähtämättä paikalleen.”

Vierailija
10/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis odottanut jo 5 vuotta, että mies muuttuisi ihan eri ihmiseksi? Miksi ihmeessä?

Vierailija
11/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi yleistää, mutta ainakin mun tuttavapiirissä tämä on hirveän yleistä. Että siis vaimo/tyttöystävä on elämästä innostunut, osaa nauttia monenlaisista asioista, keskustela politiikasta, matkusteluun ja kirjallisuuteen, ja jaksaa kiinnostua kaikenlaisesta uudestakin, ja myös tutustuu uusiin ihmisiin, mutta miehellä on hyvin ahdas pieni karsina, kiinnostuksen kohteet ja harrastukset sekä kaveripiiri (jos edes sellaista on).

Usein tällaiset miehet oikein pysyttelevät tietynlaisella turva-alueella, joka on aikoinaan nuorena tai jopa lapsena muodostunut, eikä sisään voi päästää mitään uutta. Usein heitä häiritsee se naisystäväkin, joka välttämättä on se outo otus turva-alueen ulkopuolelta (koska oman äidin kanssa ei ole voinut mennä naimisiin).

Tunnen monia naisia, joiden seuraelämä perustuu lähes täysin ystäviin, koska oma mies korkeintaan "antaa kyydin" teatteriin tai leffaan tai lentokentälle, muttei suostu mukaan minnekään.

Yhden tuttavanaisen aviomies on asunut jo vuosikausia maalla vuoden ympäri, vaikka vaimo on töissä ja asuu kaupungissa, eikä mies koskaan tule kaupunkiin tapaamaan vaimoaan. Toisen tuttavanaisen aviomies ei ole koskaan syönyt aterioita kotona perheen kanssa. Eräs sukulaisnainen on matkustellut ystävättäriensä kanssa ulkomailla vaikka missä vuosien ajan - useimmilla on aviomiehet, jotka enimmäkseen möllöttävät kotona.

Mitä sitten, jos heillä kuitenkin homma toimii? Ja jos ei toimi, se on heidän asiansa että haluavatko jatkaa vai erota. Mikä sinä olet tuomitsemaan näitä kotona viihtyviä miehiä?

Vierailija
12/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asetat vaatimuksia muille kuin itsellesi?

Asetan vaatimuksia myös itselleni- siksi opiskelen lisää ja menen kohti tavoiteitani.

Miehellä ei ole sellaisia. On hyvö asunto, työ ja auto. Ainiin ja urheilu.

Ap

Vierailija
13/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis odottanut jo 5 vuotta, että mies muuttuisi ihan eri ihmiseksi? Miksi ihmeessä?

Ne eivät tulleet niin vahvasti esille alussa. Ja asiat on toisaalta hyvin. Hän on luotettava ja tältä osin turvallinen, ei myöskään käytä alkoholia tai päihteitä väärin. Se on myös tärkeätä.

Vierailija
14/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toki hän seksistä innostuu. Normaali mies siinä suhteessap

Vierailija
15/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät tulleet niin vahvasti esille alussa. Ja asiat on toisaalta hyvin. Hän on luotettava ja tältä osin turvallinen, ei myöskään käytä alkoholia tai päihteitä väärin. Se on myös tärkeätä.

Ensimmäiset noin  kaksi vuotta ihminen jaksaakin vielä esittää jotain muuta kuin mitä oikeasti on.  Jossain vaiheessa kuitenkin tulee stoppi eikä enää jaksa teeskennellä kiinnostunutta. Minäkin aikoinaan kävin lätkämatseissa, jotka eivät kiinnostaneet lainkaan. Toisen mieliksi kuitenkin kävin ja ajattelin, että kun vaan sinnikkäästi käyn, kenties lopulta alan kiinnostuakin. Noh, ei ole vielä tullut päivää, että jääkiekko kiinnostaisi mua eikä toisellekaan ollut kivaa, että olin mukana vain "velvolllisuudesta". Mukavampaa hänellä on lätkämatsessa kavereidensa kanssa, joita ihan oikeasti kiinnostaa olla siellä. 

Vierailija
16/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan eroaisit.  Anna hyvä mies jollekin toiselle joka hänenlaistaan arvostaa.

Vierailija
17/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen kaiken sisällön elämään pitäisi tulla sen parisuhteen kautta ja toisen täyttää kaikki toisen tarpeet? Musta on ihan mahtavaa, että miehen kanssa saa vaan olla.

Vierailija
18/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä outoo, et vaadit toiselta tuollasii asioita. :/ Miust o väärin vaatii toista tarjoamaan illalista. Ja tää voi olla yllätys AP:lle, mut toista ei välttämättä kannata yrittää muuttaa tai odottaa, että hän muuttuisi itse. Miks ees oot tollase miehe kanssa, jos asetat hänelle tollasii vaatimuksii? :o Vähä outoo, et ootte yhes. M25

Vierailija
19/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että olis ollut oikeasti kyseessä mies, joka ei innostu mistään, mutta tää sun mies vaikuttaa kyllä ihan hyvältä tapaukselta.

Ehkä se ongelma on siinä, että sinä kaipaisit jotain piristävää parisuhteeseen, jota hän ei nyt tarjoa. Oletko ottanut asian esille miten tärkeää sinulle olisi esim. treffi-illat yhdessä jne? Vaikka vastavuoroisesti järkättynä.

Vierailija
20/42 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen kaiken sisällön elämään pitäisi tulla sen parisuhteen kautta ja toisen täyttää kaikki toisen tarpeet? Musta on ihan mahtavaa, että miehen kanssa saa vaan olla.

Siksihän tässä yhdessä ollaankin. Minä haen sisältöä sitten muualta. Ei mies siitä tosin valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi