Mies ei innostu mistään.
Tuntuu välillä kun raahaisivat kivirekeä. Hoitaa kyllä muuten esim kotiin liittyvät asiat ( asumme erillään) : siivoaa, käy kaupassa, sienestää, urheilee. Mutta ei innostu uudesta ja keskustelut jää vähiin. Telkkarista seuraa eniten urheilua.
Museoon lähtee mutta näen ettei oikeasti kiinnosta eikä keskustelua synny sielläkään. Kävelyllä pitäisi aina käydä samassa paikassa kun autolla esim Nuuksioon ajaminen on turhaa kun matkaan menee aikaa.
Tulot on hyvät mutta ei kyllä tarjoa edes ravintolaillallista. En siis toden totta kaipaa mitään luksusta, olen tavallaan vähään tyytyväinen mutta välillä harmittaa kun on aavistuksen pihi ja innostumaton.
Kuskaa kyllä mua töihin ja ottaa sillä tavalla huomioon. Mä maksan kaikesta puolet ja sekin on välillä ihan jees, toisaalta kaipaan sellaista herrasmiesmäisyyttä edes sillon tällöin. Että hei kuule mennään syömään, minä tarjoan.
Eipä siinä mitään muuten, mutta tämä vie jo mun seksihaluja, en vaan jaksa innostua enää niin usein kun on niin tylsää usein. Keskustella yritän muttei toinen niihin osallistu.
Mä oon spontaani ja riehakas, puhun paljon. Ja se ärsyttää selkeästi häntä, olen varmasti tilaa vievä .
Mulla on paljon ystäviä ja kehitän itseäni jatkuvasti, opiskelen ja haastan, pidän keskusteluista ja ihmisistä.
Voiko tämä ikinä toimia
Ainiin yhdessä ollaan oltu 5 vuott
Kommentit (42)
Up
Itse en tajunnut tuossa elämäntilanteessa jättää, nyt sitten maataan niin kuin on pedattu.
Mies ei innostu koskaan mistään. Mutta meillä on lapsiakin. Eli yksin vien aina niitä uimahalliin, kaupungille, hotellimatkoille, mies korkeintaan kuskaa. Tätä 8 vuotta. Olen ansassa.
Eli sinä googlella tänne löytänyt, JUOKSE
Hankkisin paremman kumppanin. Tuollainen ei ole parisuhdeainesta.