Masturboivatko aikuiset?
Kommentit (30)
Itsellä on vähentynyt iän myötä, neljänkympin jälkeen. Mutta varmaan riippuu ihmisestä.
Olen 36-vuotias kaunis nainen, joka on ollut melkein 10 vuotta sinkku. Minusta ollaan kiinnostuneita, mutta itse en ole kiinnostunut miehistä enkä naisista, enkä masturboi. Miksi pitäisi? Minulla on nuoruudesta vain yksi kokemus parisuhteesta ja sen aikana huomasin että en pidä seksistä ollenkaan. Luultavasti en ole lainkaan seksuaalinen ihminen.
Miten ulkonäkö liittyy marstubrointiin?
Mä olen muutaman kerran masturboinut elämäni aikana. Nyt on taukoa useampi vuosi.. Parisuhteessa seksiä muutaman kerran kuussa. Sopii mulle.
N34
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 01:24"]
Miten ulkonäkö liittyy marstubrointiin?
[/quote]
Eihän kukaan halua harrastaa ruman kanssa seksiä, ei edes sooloseksiä :D
Naiset ei harrasta seksiä. Se on miesten juttu. Naiset ostaa käsilaukkuja.
Hehheh, onpas taas hauska provo. Iän myötä just masturboin vaan enemmän, koska tuun kokoajan paremmaksi siinä. Kyllä se ainakin näin naisena on aika tärkeää, että osaa runkata itselleen sen orgasmin, koska mitä enemmän orgasmeja saa, sen helpompi niitä on sitten saada. Eli orgasmeja saa myös helpommin miehen kanssa, ja ne on parempia. Itsetuntemus kunniaan! Vähän turha odottaa, että joku mies antaa sulle orgasmeja, jos et itse osaa niitä saada.
Oiskos kellään jotaa mukavaa kuvaa tai pätkää tähän väliin? :)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 02:33"]Hehheh, onpas taas hauska provo. Iän myötä just masturboin vaan enemmän, koska tuun kokoajan paremmaksi siinä. Kyllä se ainakin näin naisena on aika tärkeää, että osaa runkata itselleen sen orgasmin, koska mitä enemmän orgasmeja saa, sen helpompi niitä on sitten saada. Eli orgasmeja saa myös helpommin miehen kanssa, ja ne on parempia. Itsetuntemus kunniaan! Vähän turha odottaa, että joku mies antaa sulle orgasmeja, jos et itse osaa niitä saada.
[/quote]
Mille tuli mieleen, että aloittaja on lapsi.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 02:33"]Hehheh, onpas taas hauska provo. Iän myötä just masturboin vaan enemmän, koska tuun kokoajan paremmaksi siinä. Kyllä se ainakin näin naisena on aika tärkeää, että osaa runkata itselleen sen orgasmin, koska mitä enemmän orgasmeja saa, sen helpompi niitä on sitten saada. Eli orgasmeja saa myös helpommin miehen kanssa, ja ne on parempia. Itsetuntemus kunniaan! Vähän turha odottaa, että joku mies antaa sulle orgasmeja, jos et itse osaa niitä saada.
[/quote]
Mille tuli mieleen, että aloittaja on lapsi.
Minä en ainakaan runkkaa! Enintään muutaman kerran viikossa ja sitä ei lasketa.
Laittakaa jotain materiaalia. Mielenkiintoista nähdä mistä muut tykkää. Hiukan vois hierasta...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 01:39"]
Naiset ei harrasta seksiä. Se on miesten juttu. Naiset ostaa käsilaukkuja.
[/quote]
Mä olen siis mies. Miten kerron asian tuolle aviomiehelle?
Minä en masturboi. Mä vaan vedän käteen joka päivä.
59v ja lähes päivittäin, eturauhanen tykkää.
Miksi eivät masturboisi? Kenelle niitä vibraattoreita sitten myydään? Itse ainakin useamman kerran viikossa masturboin.
- nainen 30v naimisissa
Eivät masturboi tietenkään. Se on aivan liian mutkaton, riippumaton, vapaa, helppo ja kätevä tapa saavuttaa seksuaalinen tyydytys. Niin ja täysin ilmainen sekä vailla tauteja. Siis aikuiset eivät masturboi.
Minä en masturboi juuri koskaan. Ehkä pari kertaa vuodessa, jos silloinkaan. Olen kolmekymppinen nainen ja parisuhteessani on seksiä lähes joka päivä. Se riittää minulle.