Miestä stressaa -> ei seksiä
Mikä helvetti tuolla miehellä on. Aina työt stressaa niin ettei voi seksiä harrastaa - tai muuten väsyttää. Nyt alko vähän jöpöttää sängyssä niin käänty pois. Sitä ennen sano, että nukutaan
Mies ei tunnu tekevän ikinä aloitetta seksiin. Minulle kelpaisi joka päivä. Saan ehkä kerran viikossa jos sitäkään. Vituttaa. Ihan sama pyöriikö kotona seksikkäässä yöasussa, minihameessa, ilman housuja, alasti tai miten. "Ei voi kun stressaa. Voitko elää mun kanssa näin?" En enää oikeasti tiedä.
Kommentit (8)
Voi kuule, oma mieheni on käyttänyt samaa tekosyytä jo pian kaksi vuotta. Muuten tietysti ihan hyvä mutta kun ei käy edes töissä. Eikä ole osannut kertoa, mikä stressaa.
Seksiä on ehkä kerran kuukaudessa, jos silloinkaan. Ihan sama mitä teen, aina tulee pakit.
Vuosi sitten oma kärsivällisyyteni loppui ja hommasin salarakkaan. Eipä tarvitse kärvistellä seksinpuutteessa.
Mun exä oli samanlainen. Aina oli stressiä, työkiireitä ymym. kaiken huippu oli että oltiin kesälomalla 4vk samaan aikaan ja sillonkin stressas.Ja juurikin tämän takia se on nyt EX enkä oo katunut päivääkään.
Mä luulen että nykyään pihtaava mies on yleisempi kuin pihtaava nainen.
Meillä mies ei anna kun "on niin huono parisuhde". Ja tällähän se sitten paranee. Käy tasan niin, että hankin rakastajan heti kun tästä baanalle pääsen ja heti kun lapset isompia, heitän äijän helvettiin elämästäni.
Ihan sama homma. Viime vuonna kaksi kertaa ja tänä vuonna ei vielä kertaakaan. Väsymystä, stressiä, kiirettä ja kaikenlaista on, johon voi sitten vedota. Kiinnostusta on kuulemma ja näemmä, mutta siihen se jääkin, kun ei jakseta. Sitten jossakin miehet mankuu ja voivottelee, kun eivät saa ja minä mietin, että mitä helvettiä?
Pitäiskö nää miehet laittaa vaihtoon vai mitä tässä tekee? Olen vielä nuori ja haluaisin nauttia myös parisuhteestani jokaisella saralla. Alkaa vaan vaikuttaa itsetuntoon aikamoisesti eikä olo ole yhtään naisellinen, vaikka huolehdin ulkonäöstäni.
Täällä ihan sama! Alkuun ei muuta tehtykään ku harrastettiin seksiä, nyt saa todella hyvällä tuurilla kerran viikossa kolme minuuttia. Koittanu puhua asiasta, niin "oishan kiva harrastaa seksiä enemmän", mutta silti tietokone ja kalja vie kaiken ajan.
Lue Anna-Leena Härkösen "Ei kiitos".