Ensimmäistä kertaa Aira Samulin on vanhan näköinen tässä kuvassa
https://www.seiska.fi/Uutiset/Aira-Samulin-vaikeuksiin-joutuneen-Hyrsyl…
Tainnut jättää pakkelit vähemmälle. Mielestäni kerrankin aidompi kuva.
Kommentit (24)
Airalla oli kaksi lasta,tyttären mieli ei kestänyt ja hän päätyi laitokseen,mutta ei se Airan vika ole.Hirveää tuo teidän arvostelunne.
Mistä te kaksi saitte.Airan poika Jari on ihan täysipäinen,nyt jo seniori-ikäinen mies hänkin.Heitä on jo neljä polvea,Aira on "ylämummo".
Airan äiti oli mieleltään sairas ja samoin hänen lastensa isä Helge Samulin.
Ottakaa selvää ennenkuin höpötätte.
No kyllä Airalla ja Kirsti Paakkasella edelleen on hyvät kintut.
Olen 61,ja mulla on ollut suonikohjuja nelikymmpisestä lähtien.
On operoitukin,mutta uusiutuvat.En ole kateellinen enkä toisista v......e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on 93!! Halooo!
No sitäpä sitä. Tähän mennesssä kokenut tarpeelliseksi pakkeloida itsensä aina, kun on kuvattavana. Nyt on luonnollisempi. Pisteet siitä. ap
Minä antaisin mielummin pisteet siitä että ysikymppisellä riittää vielä elämänhalua "pakkeloida" ja huolehtia itsestään ulkoisestikkin.
Antaisin pisteet siitä, et ysikymppinen näkee pakkeloida itsensä eikä pistä itseään kajaalilla silmään..
Olen aina ihmetellyt, miksi Aira Samulinia ihaillaan ja pidetään jonain voimanaisena? Yrittäjä, joo, mutta ei kovinkaan menestynyt. Riittääkö toisille todisteeksi voimanaiseudesta räikeä tyyli ja kova ääni?
Airahan on oman aikansa "räväkkä nainen" par excellance. Itse arvostan huomattavasti enemmän mainittua kunigatar Elisabethia: häntä on seurattu huomattavasti tarkemmalla suurennuslasilla, mutta silti Elisabethin henkilöön ei liity pienintäkään skandaalin tarhaa. Jälkeläisiin toki valitettavasti, mutta nekin ovat sentään täysjärkisiä.
On jotain perin juurin säälittävää näissä vanhoissa naisissa, Aira Samulinissa ja Kirsti Paakkasessa (joka esiintyi juuri OP-lehdessä kintut ojossa), jotka epätoivon vimmalla pitävät kiinni nuoruutensa tyylistä ja uskottelevat itselleen että Sääret On Sentään Edelleen Hyvät!
Toivon ja rukoilen että olisin tuossa iässä vähän viisaampi ja vähän vähemmän turhamainen.