Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa lapsen mutta minua pelottaa!

Vierailija
04.02.2014 |

Minulla on edellisestä suhteesta 6v kaksoset. Jäin yksinhuoltajaksi kun erosimme kolme vuotta sitten, isää ei oikein kiinnosta lapset. Nyt olen seurustellut vuoden verran (joista 6kk asuttu yhdessä) ihanan miehen kanssa joka on ottanut lapseni kuin omikseen, tekee kotitöitä, kokkaa lähes kaikki perheemme ruoat jne. Hänellä on kummitytöt 3v ja 5v joita vie puistoon, pyöräilemään ja hakee kyläilemään. Mies on alusta asti kertonut haluavansa lapsen tai lapsia mutta minua pelottaa koska pelkään että jos suhde kaatuukin, jään yksin kolmen lapsen kanssa ja ikääkin alkaa kertyä.. Lisäksi huolettaa raha-asiat. Mies opiskelee ja elää ilman kunnon tuloja vielä 3 vuotta ja itselläni on huono palkka. Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle että minusta tässä taloudellisessa tilanteessa meidän kannattaisi odottaa että saat työpaikan ennen lapsen hankintaa.

Vierailija
2/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti osallistuu arkeen sun mies!

Miksi olis kiire? Asiat hyvälle tolalle ja sitte menoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti osallistuu arkeen sun mies!

Miksi olis kiire? Asiat hyvälle tolalle ja sitte menoksi.

Vierailija
4/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit asiaa nyt? Kai te vielä seurustelette ennenkuin lasta alatte pykäämään? 1 vuosi ei ole aika eikä mikään. Isoja asioita. Isoja asioita.

Vierailija
5/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sinulla on ikää?...Sano miehelle että odotatte vielä vuoden, pari. Kunnes hänen opintonsa ovat loppusuoralla ja työelämä häämöttää. Jos mies on koulussa ja sinä äitiyslomalla on rahallisesti todella tiukkaa. Ja onhan teillä vielä melko vähän yhteistä taivaltakin takana.

Vierailija
6/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyhdy moiseen. Mies tulee vielä katumaan, ei kukaan halua riesakseen toisen miehen lapsia. Kun into sinuun haihtuu, elämä on yhtä pakkopullaa kun ei raaski yhteisen lapsen takia lähteä.

En ymmärrä millään teitä yh- naisia, miksi pitää helmat hampaissa vielä miesten perässä juosta, vaikka on jo valmiiksi liuta isättömiä lapsia hankittu. Luulisi, että tuossa vaiheessa jo keskittyisi lapsiin, mutta tuskinpa moni yh:ksi päätyisikään, jos edes yksi muumi olisi löytänyt tiensä perille laaksoon.

Toivottavasti mies jymäyttää sinua kunnolla, yh- nainen ei ole minkään arvoinen parisuhdemarkkinoilla. Ei yllätä yhtään, että olet pienipalkkaisessa työssä, lähinnä ihmettelen sitä että joku on yh:n palkannut.

Ja ei, yh ei ole vienyt minulta miestä ja jos veisi mies ei todellakaan olisi minun arvoinen.

Vierailija
7/7 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ainakaan lapsia hankkisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä