Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työkyvyttömyyseläkkeellä olevat, käyttekö säännöllisesti lääkärissä?

Vierailija
27.10.2020 |

olen itse fyysisen vamman vuoksi työkyvytön,ja olen hoitanut vuosittain seurantakäynnit. Nyt mietin voiko vaikuttaa työkyvyttömyyseläkkeeseen jos lopetan lääkärissä käymisen? ottaisin yhteyttä jos terveystilanne muuttuu huonompaan, mutta ylimääräiset käynnit karsisin pois. Nämä käynnit ei terveyteeni tuo mitään parannusta ja tuntuu typerältä käydä turhaan kun tilanne pysyy samana.Mitään tutkimuksia tai muuta ei tehdä, lähinnä todetaan vain tilanne ja heippa. Onko joku työkyvyttömyyseläkkeellä ja terveydenhoidon sännöllisen seurannan ulkopuolella?seuraako kela noita käyntejä ja jos ei käy niin tulkitaanko terveeksi..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene oikeisiin töihin. Esimerkiksi sihteerinä voit tienata ilman että tarvitsee seistä tai liikkua.

Vierailija
2/4 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt lääkärissä ainakaan kymmeneen vuoteen. Psyykkisistä syistä olen eläkkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt lääkärissä ainakaan kymmeneen vuoteen. Psyykkisistä syistä olen eläkkeellä.

Ja siis kuntoutustuellahan noita voidaan valvoa, samoin kuin lääkkeiden ostoa ymmärtääkseni, mutta jos eläke toistaiseksi niin en oikein usko.

Vierailija
4/4 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä = kuntoutustuella pitää olla seurannassa ja hoidossa/kuntoutuksessa, jos sellaista on tarjolla. Pysyvässä tilanteessa ei tarvitse.