Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko nirso ystävien suhteen?

Vierailija
04.02.2014 |

miten se ilmenee käytännössä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kaikki kelpaa kavereiksi ja ystäviksi. Vaan eipä niitä tyrkylle asti ole koskaan näkynyt. Nytkin on, hmm, mietinpäs, taitaa olla kulunut pari kuukautta, kun yksi ystävä on ottanut yhteyttä. Muutoin olen itse viimeksi ottanut muihin yhteyttä ja sitten on jääty tasolle, "minä sitten soitan seuraavaksi". Ja sitä soittoa odotellessa...

Vierailija
2/5 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Elämä on aivan liian ihanaa ja kiinnostavaa, jotta raaskisin viettää vapaa-aikaani sellaisten ihmisten seurassa, joiden kanssa meillä ei ole yhteisiä puheenaiheita, huumori ei natsaa eikä vuorovaikutus muutenkaan suju. Nautin suunnattomasti ystävieni seurasta ja samaa odotan uusilta ystävyyssuhteiltani, jos sellaisia vielä solmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 19:11"]

Kyllä. Elämä on aivan liian ihanaa ja kiinnostavaa, jotta raaskisin viettää vapaa-aikaani sellaisten ihmisten seurassa, joiden kanssa meillä ei ole yhteisiä puheenaiheita, huumori ei natsaa eikä vuorovaikutus muutenkaan suju. Nautin suunnattomasti ystävieni seurasta ja samaa odotan uusilta ystävyyssuhteiltani, jos sellaisia vielä solmin.

[/quote]

Onko tämä muka nirsoutta? Eikö tämä ole ihan normaalia ystävyyssuhteiden solmimista? Kukapa sitä nyt haluaisi ikävien ihmisten seurassa roikkua.

Vierailija
4/5 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 19:11"]

[/quote]

Onko tämä muka nirsoutta? Eikö tämä ole ihan normaalia ystävyyssuhteiden solmimista? Kukapa sitä nyt haluaisi ikävien ihmisten seurassa roikkua.

[/quote]

hyvä pointti. Tarkoitin nirsoudella juurikin sitä, että on oikeasti nirso ystävien suhteen. Että joutuu oikein sumplimaan suhteitaan ja tuhoamaan väkisin suhteita ja välttelemään ihmisiä.  Ja että se jo jonkin verran jopa haittaa normaalia elämää, esim yksinäisyyttä silloin kun ei haluaisi, koska on niin nirso ihmisten suhteen. Haluaisin siis kuulla kanssaihmisteni versioita. -ap

Vierailija
5/5 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tasolla olen. En tarvitse ympärilleni muita mollaavia, "energiasyöppöjä", yksipuolisia... Voin tutustua uusiin ihmisiin ilman statusta, titteleitä ja varallisuutta, pääasia on etteivät halua vahingoittaa minua ja läheisiäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän