Mikä olisi vauvalle kaunis ja SUKUPUOLINEUTRAALI etunimi?
Tuo on tärkein kriteeri, sillä en haluaisi mitään perus "tytön" tai "pojan" nimeä.
Saa ehdottaa useampaakin nimeä, koska haaveissani on saada tulevaisuudessa useampikin vauva.
Kommentit (105)
Viher hih huli sopisi sinunkaltaisesi lapsen nimeksi erittäin hyvin👍
Vierailija kirjoitti:
Sanna
Musti
Ali, Kari ja Aino on molempien sukupuolien nimiä. Mutta itse valitsisin juuri jonkun luontonimen kuten: Kivi, Pyry, Tuli, Halla, Havu., Aalto, Metsä
Olen joskus katunut etten saanut kolmatta lasta, sillä olisin halunnut nimetä tämän vuodenajan mukaan: Talvi, Kevät, Kesä tai Syksy.
Mie Lenter Veysongel Ma
tai vaihtoehtoisesti
Huos Taanot To
Lapsella on syntyessään, muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta biologinen sukupuoli. Minkä ihmeen takia pitää antaa sukupuolineutraali nimi ? Vaihtakoon itse nimensä aikuisena, jos siltä tuntuu. Kuvottavaa, että aikuiset ihmiset yrittävät väen vängällä tehdä jälkikasvustaan jonkun muunsukupuolisen/sukupuolineutraalin.
Lasten saanti luvanvaraiseksi, niin kaikki ääliöt eivät pääse lisääntymään.
Jestas..sukupuolineutraali nimi.
Inhottaa tuollaiset lammashipit jotka pilaavat lapsensa elämän ja ohjaavat tietoisesti tämän kohti transsukupuolisuutta. Ihan kuin oikeasti transsukupuolisilla ei olisi jo tarpeeksi hankalaa oman identiteetinsä kanssa.
Opetetaan jo pikkulapselle että oma sukupuoli on häpeä. Pitää olla uniikki lumihiutale.
Hyi saasta, tuollaiset vanhemmat pitäisi laittaa saunan taakse.
Arse
Kikuliina
Lorttonella
Karisanna
Janileena
Pulppu