Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko jos sun mummot ja papat kommentoisi sun ulkonäköä ja painoa tähän tyyliin

Vierailija
26.10.2020 |

Jos haluat tietää syö vähemmän niin paino putoaa.

Älä värjää ikinä mustaksi hiuksia ne on niin rumat.

Sun ei pitäisi syödä vaaleaa leipää vaan tuota tummaa leipää.

Kyllä kannattaisi liikkua paljon enemmän teet 2 tai 3 lenkkiä päivässä.

Opettelet syömään vihanneksia paljon ja jätät herkut kokonaan pois.

Se lenkkeily tekee sinulle hyvää. Kannustamme sinua pudottamaan painoa.

:) että semmosta mukavaa. En ole ottanut edes puheeksi laihduttamista tai mitään lenkkeilyä. Itse kyllä loukkaannuin. Ja olin mummolla syömässä hän oli laittanut tummaa ja vaaleaa leipää tarjolle niin johan meni ilme vakavaksi kun otin vaaleaa.

Olen siis lapsenlapsi aikuinen tosin mutta ottaa hieman päähän nää kommentit. Voisin sanoa itse samanlailla kiusaamis mielessä jollekin noin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi totuuden kertomisesta pitäisi loukkaantua?

Vierailija
22/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lihava, niin miksi suutut, koska itsekkin tiedät sen, että pitäisi laihtua ja liikkua enemmän.  Myönnä asiat näille ihmisille.  He kaiketi haluavat sinun parastasi.  Jos sinulla on huonoja tapoja tai ystäviä joiden kanssa ei ole viisasta olla, niin ota opiksi hyvistä neuvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He välittävät sinusta. Ovat huolissaan terveydestäsi ja koettavat auttaa. Vanhempien ja isovanhempien tehtävä on opettaa lapsille ja nuorille terveelliset elämäntavat, samoin myös koulun. On ikävää, jos olet niin kovapäinen että oppi ei ole mennyt perille, vaan sinua joudutaan muistuttamaan yhä uudelleen. Miksi pilaat terveytesi jo nuorena?

Vierailija
24/24 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mummo ostaa ja laittaa vaaleaa leipää tarjolle jos sitä ei saa syödä? Älyvapaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi