Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teiniäidit

Vierailija
04.02.2014 |

Mitä ajattelitte raskausaikana millaisiin arvoihin opetat lapsesi mihin tapoihin ja millä tavalla? Ajattelitko olevasi vuoden vai 3 kotona? Mietitkö mahdollista hoitopaikkaa onko se pk vai pph? uskonto, RASKAUSaikana ei sen jälkeen vaan ENNEN syntymää.

suvaitsevaisuus, elämänohjeet, koulunkäynti?

vai mietitkö mitä puet hänelle päälle ja kuinka usein näet ystäviäsi :) ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten pitää isä mukana lapsen elämässä. Halusin hänen jakavan alusta asti hoitovastuuta lapsestamme. Olin kotona vuoden. Opiskelen. Mies jäi kotiin. Odotan jo toista, joten esikoinen saa olla kotona ainakin 3 vuotiaaksi. Mies palaa pian töihin.

Äidiksi 17 v ja melkein 19 v

Vierailija
2/2 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin olla kotona vuoden. Tuttu ihminen alkaa hoitaa lastani kotonamme, kunhan jatkan koulua ja töitä. Mietin, et puen hänelle päälle kirppikseltä ostettuja kivoja vaatteita. Ystävien näkemistä en hirveästi miettinyt, näen heitä ehkä kerran viikossa ja tiesin et niin tulee jatkumaan. 

En hirveästi miettinyt noita suvaitsevaisuus, elämänohje, koulunkäyntijuttuja ym. Uskon et lapsesta tulee aika suvaitsevainen, jos vanhemmatkin on sitä (kuten minä ja lapsen isä olemme). Ystäväpiiristämme löytyy ulkomaalaisia (värillisiä ja valkoisia), eri uskontokuntien edustajia, seksuaalivähemmistöjen edustajia.

Koulunkäyntiin aion patistella, mutta eipä tuota tarvinut miettiä ennen lapsen syntymää. Itsestäänselvyys oln, että patistelen. Itsekin opiskelen korkeakoulussa, ja usein koulunkäynti periytyy. Toisaalta minua ei haittaa yhtään, jos lapseni ei halua korkeakouluttautua. Tärkeintä, et tekee sitä työtä mistä tykkää, ja pärjää.

Elämänohjeita tulen antamaan niinkuin oma äitini antoi minulle. Kasvatan, niinkuin toivon että minut olisi kasvatettu.

Nuo asiat ovat ehkä niin itsestään selviä minulle/meille, ettei niitä tarvinnut kauheasti pohtia.

T. Teiniäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan