Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävälläni on ihana mies..

Vierailija
10.01.2014 |

Mies on komea, hyvä työ, aktiivinen kotihommissa, viihtyy lastensa kanssa ja myös on niiden kanssa, antaa ystävälleni vapauden tehdä omia juttujaan. Tunnen pariskunnan hyvin, ollaan vierailtu heidän luonaan pidempääkin, joten tiedän, ettei mitään kulisseja pidetä pystyssä. En keksi miehestä mitään negatiivista. 

En kadehdi ystävältäni juuri tätä mistä, mutta siitä olen vähän kateellinen, että joillakin on käynyt noin hyvä tuuri :( 

Tasan ei käy nallekarkit...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 13:58"]

Mies on komea, hyvä työ, aktiivinen kotihommissa, viihtyy lastensa kanssa ja myös on niiden kanssa, antaa ystävälleni vapauden tehdä omia juttujaan. Tunnen pariskunnan hyvin, ollaan vierailtu heidän luonaan pidempääkin, joten tiedän, ettei mitään kulisseja pidetä pystyssä. En keksi miehestä mitään negatiivista. 

En kadehdi ystävältäni juuri tätä mistä, mutta siitä olen vähän kateellinen, että joillakin on käynyt noin hyvä tuuri :( 

Tasan ei käy nallekarkit...

[/quote] Tässä ihana mies. Tosin on minullakin puutteita. Vaimo tietää. Mutta yksilöitä me ollaan. Ja jos on halua pyytää ja antaa anteeksi, on hyviä edellytyksiä, että kuka vain voi rakastaa paljon ketä vain.

Vierailija
2/13 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, mulla tosiaan on ihana mies ;) Älä huoli, sulle käy vielä yhtä hyvin! Ystäväsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mistään tuurista ole kiinni että osaa valita hyvän miehen, eikä tyydy mihinkään keskinkertaisuuksiin.

Vierailija
4/13 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin muuten tuollainen, mutta en saa edes mahdollisuutta, kun en syntynyt komeaksi. Jopa työkin on ihan "hyvä", mutta en tietysti mikään ison yrityksen toimitusjohtaja ole tai tule olemaan, kun sellaista karismaa ei löydy.

Vierailija
5/13 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 14:45"]

Mies on komea, hyvä työ, aktiivinen kotihommissa, --- 

[/quote]

Jälleen kerran havaitsemme sen, mitä nainen OIKEASTI arvostaa: hyvä työ (eli siis menestys ja varallisuus) ilmoitetaan HETI sen ilmeisimmän eli ulkonön jälkeen.

Ensimmäiseksi siis ei kerrota vaikkapa "luotettava, uskollinen, keskustelutaitoinen ja hyväsydäminen" eli asioita, joita naiset tapaavat SANOA kysyttäessä, mitä he miehestä haluavat.

[/quote]

Komeus, yhteiskunnallinen asema, raha, julkisuus ja muiden miesten arvostus ovat asioita, joilla miehen arvo naisen silmissä mitataan. Näitä asioita nainen tarvitsee pönkittääkseen omaa statustaan omassa ja muiden naisten silmissä. Luonnollisesti näiden asioiden puute on heti kättelyssä karsiva tekijä, jos mies ei yllä sille tasolle, jonka nainen voi realistisesti oman ulkonäkönsä puitteissa olettaa saavansa. Toisaalta useimmat naisetkin viimeistään ensimmäisen suhteen jälkeen ymmärtävät, että yhdessä oleminen ei ole kovin mielekästä, jos keskustelutaitoa ei ole, mies pettää jatkuvasti, ei pidä sanojaan ja niin edelleen.

Yhteenveto: miehen pitää olla 1) rikas, komea ja menestynyt nostaakseen naisen statusta (vrt. merkkilaukut) ja 2) keskustelutaitoinen, kodinhoitoon osallistuva jne ollakseen mieluisa elämänkumppani naiselle.

Vierailija
6/13 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisit kirjoittaa minusta!

Vaikka meillä olisi yövieras viikon niin vieraan käsitys miehestäni ei muuttuisi.

Silti mieheni tekee ja sanoo hirveitä asioita minulle!

Vierailija
7/13 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen ihan tuollainen mies. Ja niin kyllä ovat lähimmät ystävänikin. Eiköhän tuo ole aika normaalia nuorehkon perheenisän toimintaa nykyisin. Tosin ulkonäölleen ei tietysti rajattomasti mitään voi.

Vierailija
8/13 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen mies ja ihmettelen tosiaan noita "ärsyttää kun ystävälläni on käynyt noin hyvä tuuri"-kommentteja. Haloo eiköhän se kaverisi ole erittäin hyvä vaimo, tuskin se mies kiltteyttään meni naimisiin tämän kanssa/on yhdessä. Itse olette elämästänne ja onnellisuudestanne vastuussa. Mun mies rakastaa mua ja on onnellinen, ihan yhtä hyvä tuuri silläkin on käynyt mitä mulla. :) Ehkä sun pitäis katsoa peiliin ja miettiä miksi sinulla ei ole (yhtä ihanaa) miestä, toi valittaminen ei ainakaan kenestäkään tee ihanampaa.

Vierailija
9/13 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta taas se sinun ystäväsi taitaa itse olla parempi ja kauniimpi vaimo kuin sinä. 

Vierailija
10/13 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo nelonen, sanoinko jossain että asia ärsyttää minua (ap). Olen kyllä tietoinen siitä, että ystäväni on aikoinaan itse tehnyt oikean valinnan, Eikä se mies hänen eteensä taivaasta tipahtanut.

Harmittaa se, että itse en ole osannut aikoinaan valita miestä yhtä hyvin, tai että moista löytöä ei ole koskaan edes kohdalleni osunut.

Ystävälleni suon hänen ansaitsemansa onnen, todellakin.

Vierailija
11/13 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 14:02"]

Saattaisit kirjoittaa minusta!

Vaikka meillä olisi yövieras viikon niin vieraan käsitys miehestäni ei muuttuisi.

Silti mieheni tekee ja sanoo hirveitä asioita minulle!

[/quote]

esim? Minun mies myös tekee paljon kotona ruokaa, siivoa, leikkii lasten kanssa jne. Puheilla kuitenkin osaa satuttaa, helposti saattaa haukkua täyspaskaksi, huoraksi  jne..

Vierailija
12/13 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on komea, hyvä työ, aktiivinen kotihommissa, --- 

[/quote]

Jälleen kerran havaitsemme sen, mitä nainen OIKEASTI arvostaa: hyvä työ (eli siis menestys ja varallisuus) ilmoitetaan HETI sen ilmeisimmän eli ulkonön jälkeen.

Ensimmäiseksi siis ei kerrota vaikkapa "luotettava, uskollinen, keskustelutaitoinen ja hyväsydäminen" eli asioita, joita naiset tapaavat SANOA kysyttäessä, mitä he miehestä haluavat.

Vierailija
13/13 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuinka nro 2 jo ilmaisikin totuuden. Ko mies täys psykopaatti narsisti, alistaja sekä hakkaaja ja pahin pettäjä sekä hyväksikäyttäjä sika. Ole huoleti, sun ystäväsi kärsii kunnes ajautuu itsemurhaan ja kahteen kertaan. Eroa heti, sinä ja ystäväsi niistä paskaläjistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi