Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen kerran nähnyt yhden yliluonnollisen tapahtuman.

Vierailija
04.02.2014 |

Kun aika pian tajusin, ettei kukaan muu seurueesta nähnyt mitään, en uskaltanut sanoa enää mitään ja olen ollut ihan hiljaa tapahtuneesta pitkään, nyt jo 20 vuotta. 

Olimme sukulaisporukalla isossa omakotitalossa jonain talvisena viikonloppuna, oli joku loma. Oli ilta ja olin yläkerrassa. Kun oli talvi, oli säkkipimeää. Ei ollut lunta. Ulkoata kuului ääniä ja näin kirkkaan valon. Ajattelin, että joku ajoi pihaan, ei siis mitään ihmeellistä. Hetken päästä taloa ympäri juoksi joku ihan hirveän nopeasti ja ulisi sellaista au-au-au-ääntä. Mikään ihminen se ei voinut olla, koska se juoksi niin nopeasti. Eikä koirakaan, ääni oli ihmisen. Juoksi niin nopeasti, että olisi pitänyt mennä moottoripyörällä sitä vauhtia. Kuului kuitenkin juoksuääniä.

Kerroin tietenkin kaikille ja kysyin, kuka juoksi ulkona ja miten pääsi niin nopeasti. Ja mikä se valo oli. Kukaan muu ei ollut nähnyt tai kuullut mitään ja pitivät minua ihan outona. 

En sitten puhunut tästä enää mitään. Kyllä valvotutti yöllä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ihminen ei voinut olla, mutta ääni oli ihmisen? Jaa jaa..

Vierailija
2/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissusi :O Tai sit Jenni Vartiainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:46"]

Ihmissusi :O Tai sit Jenni Vartiainen.

[/quote]

Voipi olla. Jenni Vartiainen oli kyllä ihan nobody silloin, varmaan 10-vuotias. En usko yliluonnolliseen, siis tällaiseen. En vain ole tähän päivään saakka löytänyt mitään selitystä.

ap

Vierailija
4/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko siis yläkerrassa ja havaintohetkellä yksin? Oliko muita ihmisiä välittömässä läheisyydessä olleenkaan samaan aikaan kuin teit havaintosi?

Vierailija
5/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista. joku humainoidi viipotti siellä?

Vierailija
6/6 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Kuvassa mamut tekevät työtä:

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135252634033.jpeg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi