Mistä te saatta voimaa laihikseen?
Mulla olis 10 kiloa pudotettavaa ja kiinteytyä pitäisi PALJON. Olen yrittänyt motivoida itseäni rahalla ja kuvilla. Luvannut itselleni jonkun tietyn tuotteen, kun pääsen tavotteeseen jne. Tiedän myös sen, että oma olo on tosi paljon parempi, kun olen kunnossa, mutta mikään ei auta.
Mä joudun kokkaamaan lapsille ja käymään kaupassa. Hirveän helposti tulee tehtyä vääriä ostoksia, vaikka kuinka olen päättänyt etten osta mitään mässyä.
Olen kuitenkin aikuinen ja mua ärsyttää suunnattomasti, kun en saa otettua itseäni niskasta kiinni ja alottamaan terveellisempiä elämäntapoja.
Kommentit (24)
Suosittelen liikunnan aloittamista. Mieluiten kuntosaliharjoittelu tai vastaava. Itselläni nimittäin auttaa herkkujen syömiseen se, että treenaan. Silloin kun treenaan ja kropassa myös tuntuu se, että on tehty jotain, auttaa siihe, ettei mulla edes tee mieli niitä herkkuja joilla se treeni menisi hukkaan. Kun harrastan liikuntaa kunnolla niin myös haluan syödä terveellisesti.
Ja silloin kun tekee oikeasti kovaa treeniä, saa myös syödä kunnon ruokaa aika paljonkin, vaikka laihduttaisi samalla. Ei siis tarvi nähdä nälkää.
Kiitos vastauksista! Te ootte pärjänny niin hyvin, että ihan kateeksi käy. =)
Mä yritän teidän neuvojen avulla nyt nostaa itseni tästä mässysuosta ja heti tänään käy ostamassa 10-kortin kuntosalin "jumppiin".
ap
Katsomalla peiliin... Oikeasti en tarvitse muuta. Sitä kun vähän aikaa tuijottelee jenkkakahvoja, selkätissejä, alleja, roikkuvaa vyöreppumahaa, nakkisormia, hyljereisiä, polviläskejä ja koko kylän peittävää takapuolta, niin johan saa taas voimia. Tänään mietin että jos olisin jättänyt lenkin väliin, mutta vilkaisin taas peiliin, niin ajattelin että ei olekaan varaa.
Ja aina kun tekee mieli herkkuja, katson netistä todella ylipainoisten kuvia ja päätän juoda vettä.
Mä olen ihan samassa jamassa kun ap! Mistä löytää motivaatio? Mä liikun, se ei ole ongelma, mutta se herkuttelu. Illat pitkät vedän napaani jos kaikkea makeaa mitä vain löydän. Leipää menee myös. Olen lihonut vuodessa 10kg, tosin painoindeksi nyt "vasta" 23. Kilot kertyneet keskivartaloon, mahamakkaroiksi ja läskipepuksi. Mitä jos lihon tänäkin vuonna uudet 10kg?
Mistä löytää itsekuri?