Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te saatta voimaa laihikseen?

Vierailija
04.02.2014 |

Mulla olis 10 kiloa pudotettavaa ja kiinteytyä pitäisi PALJON. Olen yrittänyt motivoida itseäni rahalla ja kuvilla. Luvannut itselleni jonkun tietyn tuotteen, kun pääsen tavotteeseen jne. Tiedän myös sen, että oma olo on tosi paljon parempi, kun olen kunnossa, mutta mikään ei auta.

Mä joudun kokkaamaan lapsille ja käymään kaupassa. Hirveän helposti tulee tehtyä vääriä ostoksia, vaikka kuinka olen päättänyt etten osta mitään mässyä.

Olen kuitenkin aikuinen ja mua ärsyttää suunnattomasti, kun en saa otettua itseäni niskasta kiinni ja alottamaan terveellisempiä elämäntapoja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lopettamaan sokerin käytön KOKONAAN, ihan kaikki sokeri pois. Ei leipää, pastaa, perunaa tai mitään missä sokeria tai vehnää. Kunnon ruokaa, paljon kasviksia ja hyviä rasvoja.

Vierailija
2/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kun ajattelin että olen ruma ja läski joka kerta kun teki mieli syödä, nyt ei ole juuri ikinä nälkä, syön tietty et hengissä pysyn, vissyä juon paljon se täyttää. Iho on loistokunnos nyt ja kroppa sellanen et taidan kehdata kesällä mekonkin laittaa. Itsekuria peliin. Sekin auttaa kun ajattelee et ukko lähtee sorjemman matkaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kanssa samaa mieltä. 

Täytyy tulla tunne, nyt riittää.

Se ei ole niin vaikeaa kuin luulee.

Laihdutin 30kg 4kk

Minun vinkkini on, älä pidä kotona mitään mitä et saa syödä.

Vierailija
4/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei..lähtöpaino 105kg /2011 lopulla.tänään 84kg..hidas mutta toimiva tahti.kuntosalilla 4krt vko..superdieetti ruokavalio, ,iloinen mieli:-)

Vierailija
5/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka ap siitä, että lakkaat ostamasta niitä herkkuja kotiin!! Ei lapsesikaan niitä tarvitse, eivät herkut ole terveellisiä hoikillekaan. Terveellinen ruokavalio koko perheelle elämäntavaksi, herkkupäivät erikseen.

Vierailija
6/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:57"]

Katsomalla peiliin... Oikeasti en tarvitse muuta. Sitä kun vähän aikaa tuijottelee jenkkakahvoja, selkätissejä, alleja, roikkuvaa vyöreppumahaa, nakkisormia, hyljereisiä, polviläskejä ja koko kylän peittävää takapuolta, niin johan saa taas voimia. Tänään mietin että jos olisin jättänyt lenkin väliin, mutta vilkaisin taas peiliin, niin ajattelin että ei olekaan varaa. 

Ja aina kun tekee mieli herkkuja, katson netistä todella ylipainoisten kuvia ja päätän juoda vettä.

[/quote]

Mistähän tuo alapeukku tuli? Vastasin vain kysymykseen. o.0

En minä mikään anorektikko ole, päin vastoin. Pudotettavaa on n. 30 kg (172/92) joten ei tässä ole varaa "herkutella" tai jättää lenkkejä väliin. 

Vai onko se väärin muka, että katsoo mikä tulevaisuus on mahdollinen jos mätänkin sitä suklaata levyllisen ja jätän kaikki lenkit väliin?

Vierailija
7/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lupasin itselleni, että olen kesään mennessä kunnossa. Siinä se. Jätin enimmät hiilarit pois. Eli syön lihaa/kanaa/kalaa aina salaatin kera, välipalana joku hedelmä ja aamu-iltapaloina maustamatonta rahkaa marjojen kanssa. Helppoa. Leivän jätin myös. Ja karkkipäivä minulla x1/vko, ettei ihan masennu ;)

Lapset syövät samaa ruokaa, mutta salaatin lisäksi heille laitan sitten perunaa/riisiä/pastaa.

Sitten käyn kävelyllä joka toinen päivä, joskus joka päivä, jos ehdin. Päivittäin lisäksi ulkoilua lasten kanssa.

Vierailija
8/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, useilla toimii tuo. Päättää, että kesällä näytän hyvältä, niin sitten kesällä on hyvässä kunnossa.

Musta tuntuu, että mä olen jäänyt jollekin lapsen tasolle ja kiukuttelen itselleni, kun en saa herkkuja ja sitten niitä on pakko ostaa.

ap

Vierailija
9/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ole oikeasti valmis. Kyllä minäkin olen monesti "aloittanut", ts. ollut aloittavinani, vielä tarkemmin sanottuna, toivonut pääseväni hyvään kuntoon tekemättä oikeastaan mitään asian eteen! Se vaan vaatii jonkun klikin päässä, että nyt riittää.

Vierailija
10/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiellä itseltäsi herkkuja. Ajattele, että voit ostaa niitä milloin tahansa, mutta et vain halua niitä, koska haluat laihtua. Laihduttaminen on enimmäkseen psykologinen prosessi.

Vierailija
11/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa voimaa mistään eikä itsekuria löydy!

Minulla tilannetta huonontaa langanlaihat lapset joille saa selkä vääränä kantaa ruokaa kaupasta ja kokata jatkuvasti.

Ja meillä lapset vetää tavallisen ruuan lisäksi vanukkaita, jugurtteja, muroja, pullaa, keksejä ja jätskiä ja minä en saa sitten pidettyä näppejä irti näistä herkuista :(

Vierailija
12/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs juttu tuo miinuspeikku oli mulle. No.. mulla ainakin toimii. Ärsytti, kun vaatteet kiristää, selässä ja vatsassa makkaraa. En vain pitänyt omasta peilikuvasta ja tein päätöksen. Ihan vain itseni takia tämän teen. Haluan näyttää paremmalta, niin ehkä samalla saan sitten menetetyn itsevarmuuden takaisin :) Toivottavasti. Kiloja tämän vuodne puolella tippunut jo melkein 3kg.

-2-

Vierailija
13/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita sopisko sullu 5/2-paasto. Se tuntuu laihikselta vaan kahtena päivänä viikosta.

Vierailija
14/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kylläkään laihiksella, vaan muutin elämäntapojani. 30 kg meni vajaassa kolmessa vuodessa ja olen pysynyt samassa painossa jo vuosikausia.

Sain voimia siitä, että voin paremmin, olin energisempi ja siitä, että aloin näyttää siltä naiselta joka kuvittelin olevani, eli mielikuvani itsestäni ja se mitä peilistä näin alkoivat muistuttaa toisiaan. 

Vierailija
15/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin tää: ihailen hyviä vartaloita ja jotenkin masentaa kun ei ole sellaista. No aattelin sit et jos kerta haluun sellasen niin nyt hitto loppu ne selittelyt. Siihen pitää tehdä töitä! ! Joten nyt teen ja tuntuu hyvältä. Syömisiä mietin niin että kun tekee "jotain" mieli niin erittelen sitä tunnetta mielesdäni ja pohdin millainen olo tulisi, jos söisi caikka suklaata tms. No se syöminen voisi vielä tuntua hyvältä mutta ei se olo sit kuitenkaan. Eli sit ei usein oikeasti teekään mitään mieli jos miettii vain oikeata, kunnon ruokaa vaihtoehtona

Vierailija
16/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin pärjää niillä terveellisimmillä herkuilla: maustamatonta jogurttia ja marjoja, kermarahkaa ja mansikoita, jäädykkeen voi tehdä itse, pullassakin on vähemmän teollista sontaa kun leipoo itse ja tutustu karppien mantelijauho-ohjeisiin (ovat niin täyttäviä ettei montaa mahdu vatsaan), kapan kekseistä voi lapsillekin kertoa mitä ne sisältää ja tarjota tilalle pari palaa suklaata, pähkinöitä yms. Eikä se karkkipäivä sitten enää koko hommaa kaadakaan.

Illalla kun tekee mieli jääkaapista jotain haen siivun juustoa tai meetvurstia... toimii ihan siinä kuin herkutkin.

Vierailija
17/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että kun mun elämäntavat muuttuivat, samalla muuttuivat perheen elämäntavat. Harrastan ruoanlaittoa ja hyvä ruoka ja siitä yhdessä  nauttiminen on meille tärkeä asia.  

Kun lopetin suklaan mässäilyn ja sokerin syömisen muutenkin - jo ennenkuin muutin elämäntapojani isommin - hoin vain kaupan karkkihyllyllä itsekseni "sä et tarvitse tota, sä et tarvitse tota ..." Joskus ihan puoliääneenkin. Mitä väliä jos joku ventovieras kuulee? Pääasia, että pääsin makeasta eroon. Se pilasi multa aivojen kemian, ihon ja hampaat. 

8

Vierailija
18/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän myös, että voin paljon paremmin laihempana. Olen energinen, iloinen, sosiaalisempi ja vaikka mitä, mutta silti raahaan niitä suklaita ja sipsejä kotiin.

Ihan varmasti vain päästä kiinni, pystyykö elämään terveellisesti vai vetääkö herkkuja. Mä vielä sallin itselleni sillä verukkeella herkkuja, jos on ollut paha päivä. Ja niitä syitähän hemmotella itseä löytyy ihan mistä vain.

Taidan yrittää tuota 5/2 paastoa. Se voisi sopia mulle.

ap

Vierailija
19/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli stoppi. Jättisuuret farkut oli niin kireät, että iho oli arka käytön jälkeen ja yläosaan joudun laittamaan jotain tosi pussittavaa ja löysää, ettei napin yläpuolelle kertyvä makkara näkynyt niin selkeästi. Siis iho oli oikein punaisilla, aroilla vanoilla käytön jälkeen. Isompaa kokoa en ostanyt, piste. Tuo oli järkyttävää, vaatekoko kasvanut ja kasvanut. Nyt tosiaan koon 44 farkut oli niin piukeat, että pelkäsin saumojen puolesta. Varmaan oikea koko olisi ollut 46-48. Hyi, yök, mä olin ja olen edelleen ällö.

Tällä fiiliksellä aloitin laihtarin. Edelleen farkut on hiukan tiukat, mutta saan sentään istuttua ilman tuskaa. Painoa on lähtenyt 4,5kg. Tää kertoo paljon siitä, kuinka pienet ne farkut on, jos kerran 4,5kg ei vieläkään ole tehnyt niitä edes sopiviksi. Normaalistihan 5-6kg on yksi vaatekoko...

Vierailija
20/24 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:06"]

Ja meillä lapset vetää tavallisen ruuan lisäksi vanukkaita, jugurtteja, muroja, pullaa, keksejä ja jätskiä ja minä en saa sitten pidettyä näppejä irti näistä herkuista :(

[/quote]

Haloo mieti miten epäterveellistä tuo kaikki sokeri on!!! Haluatko lapsillesi diabeteksen, syövän tai sydänsairauden. Vaikka he ovat laihoja, sokeri on heille ihan samanlaista myrkkyä. Ei laihuus tarkoita että on terve tai luhavuus että syö vain huonoa ravintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan