Sain sattuman kautta tietää yhden ihanan miehen nimen... Kehtaanko ottaa yhteyttä?
Hän on töissä yhdessä kaupassa, jossa käyn. Tiedän koko nimen. Facebookista varmasti löytyisi... Kehtaanko ottaa yhteyttä? Hän on unelma!
Kommentit (22)
Ei missään nimessä, nyt odotat että hän ottaa sinuun yhteyttä.
Miksi ei jos tyyppi on sinkku ja mukava kaveri.
No olen ihan märkänä kun häntä mietin. En tiedä onko sinkku. Ei hän voi ottaa minuun yhteyttä, koska ei tiedä nimeäni tai mitään muutakaan. Tapaamme hyvin harvoin.
AP
Hän on kaukana ns. ihanteesta (mitä yleensä miesihanteeksi ajatellaan), julmasti jopa mietin, että saattaisi ilahtua yhteydenotosta.
AP
Annetaan niille kaupan myyjille työrauha.
- Lause jonka jokainen mies on kuullut naisten toimesta palstalla kun asetelmat on ollut toistepäin.
Vierailija kirjoitti:
No olen ihan märkänä kun häntä mietin. En tiedä onko sinkku. Ei hän voi ottaa minuun yhteyttä, koska ei tiedä nimeäni tai mitään muutakaan. Tapaamme hyvin harvoin.
AP
Hän tuskin siis tietää että olet olemassa eikä yhteydenottosi kiinnosta.
Tietää kyllä, että olen olemassa... Flirttailemme aina, kun käyn siellä.
AP
99/100 miehestä ilahtuu naisen tekemästä aloitteesta. Mieluummin kuitenkin livenä kuin Facebookin kautta.
M33
Vierailija kirjoitti:
Tietää kyllä, että olen olemassa... Flirttailemme aina, kun käyn siellä.
AP
Tai sitten hän toimii kanssasi kuten kaikkien muidenkin asiakkaiden.
Hyvä pointti, että mieluummin livenä... Pyydän kahville, kun seuraavan kerran tapaan.
AP
On ihan erilainen muiden asiakkaiden kanssa...
AP
Vierailija kirjoitti:
99/100 miehestä ilahtuu naisen tekemästä aloitteesta. Mieluummin kuitenkin livenä kuin Facebookin kautta.
M33
Työpaikka ei ole sitä varten etkä sinä voi puhua muiden miesten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Työpaikka ei ole sitä varten etkä sinä voi puhua muiden miesten puolesta.
Aika moni suhde saa alkunsa työpaikalta. Oman vaimoni tapasin, kun hän oli kaupan kassalla töissä.
M33
Vierailija kirjoitti:
M33
Mutta jonkun kohdalle se yksi aina osuu. Se voi olla juuri omalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Mutta jonkun kohdalle se yksi aina osuu. Se voi olla juuri omalle.
Eli parempi on olla tekemättä aloitetta, kun pelkää torjuntaa? :D
Anna mennä vaan ap, mutta livenä tosiaan parempi! Itse ainakin olisin creeped-out jos lähestyttäisiin netin kautta, vaikka kuinka olisi juteltu ja flirttailtu.
N31
Oletko märkänä?