Lue keskustelun säännöt.
Mitä elämään kun lapset muuttavat kotoa pois?
04.02.2014 |
Mulla on hirveä huoli siitä mitä alan tekemään kun lapset muuttavat kotoa pois. Tämä on nyt ihan kohta ajankohtainen asia ja meinaan kaikessa hiljaisuudessa ihan hajota. Mun elämässä ei ole muuta mielekästä kuin lapset. Mikään harrastus ei tunnu miltään ( en jaksa edes aloittaa mitään uutta)ja mieheen suhde on mutta se ei ole enää kovin antoisa. Mies on niin paljon töissä, ettei juurikaan edes tavata.
Jos oli äidiksi tulo rnakkaa niin näyttää tämä yhjentyvän pesän vaihekin olevan raskasta kun ainakin multa näyttää sitten loppuvan myös elämä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja silti porukka huutaa, että lapset pitää hankkia nuorena, jotta voi sitten nelikymppisenä alkaa elää omaa elämäänsä, kun lapset ovat muuttaneet pois. Ja sitten ihmetelläänkin, että mitäs tässä nyt sitten pitäisikään tehdä. Työuraakin jäljellä vielä 25 vuotta.
Meitä on moneksi, mutta itse mieluummin elin nuoruutta 20-30-vuotiaana lapsettomana. Pääsi panostamaan opiskeluihin, uraan ja erityisesti ystävyyssuhteisiin, niin että elämässä on todellakin muutakin kuin vain lapset.