1kk "dieettiä" takana - syömiset tänään -
Tasan kuukausi takana kun olen kirjoittanut ylös kaiken mitä olen suuhuni laittanut. Yrittänyt pitää pasta riisi perunaa ja valkoista leipää poissa. Pari fuskauspv mahtuu tähän myös kun käytiin ulkona syömässä ja kerran tilattiin pizzaa ja juotiin alkoholia. Tänään aamulla ruisleipää (2) missä metwurstia, tomaattia ja juustoa, kahvia ja tuoremehulasillisen.
Lounas - puuro +maito
välipala - proteiinismoothien
päivällinen - broilerfilee, salaattia, kesäkurpitsaa, raejuustoa, maitoa, salaatinkastiketta ja turk.jogurtista tehty sweetchilikastiketta vähän.'
Illalla - banaani rasvaton maustamaton jogurtti ja mysliä.
ENtäs sinä, jos olet saanut painoa alaspäin, mitä olet syönyt?
Karkkia en ole viiteen vuoteen syönyt. Painoin 87 ja nyt 83. Ihana olo. Treenaan 4 kertaa viikossa, tänään bodypumptunti takana.
Kommentit (5)
Jätä metwursti ja tuoremehu pois. Kasviksia voisi lisätä.
Multa on viime kuun aikana kadonnut liki 7kiloa, syön jos muistan, mässään karkkia silloin tlläin. Kun on lapsia, koko ajan on tekemässä jotain. Ei Se niin,vaikeaa ole.
5:lle - mutta se ei ehkä ole terveellisin tapa.
Mä olen viime toukokuusta asti laihduttanut ja paino on pudonnut tähän asti 79 kilosta 65 kiloon. Vielä olisi 10 kiloa jäljellä tavoitteeseen.
Minä olen aika rennosti ottanut enkä pidä kiirettä laihtumisen kanssa. Syön ihan kaikkea kuin ennenkin, myös vaaleaa leipää, pastaa, karkkia, alkoholia. Mutta syön vaan enemmän kasviksia, en syö herkkuja ihan joka päivä, juon limsaa vain viikonloppuisin, olen jättänyt välipalat pois ja syön vain kolmesti päivässä. Lisäksi olen alkanut tehdä joka päivä 1-2 tunnin kävelylenkin.