Foorumi ei toimi - Bad Request
Muutaman viikon nyt vaivannut sellainen ongelma, että pystyn lukemana muutaman ketjun, minkä jälkeen foorumi alkaa heittää viestiä:
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.
Cookie
/n
Tapahtuu eri koneilla... Onko muilla samaa ongelmaa, ja oletteko löytäneet jotain virheilmoituslinkkiä, jonka kautta voisi ongelmasta ilmoittaa ylläpidolle?
Kommentit (8)
Tuo on sivuston ongelma, ja ylläpito ei puutu siihen vaikka siitä on valitettu.
Tyhjentämällä selaimen välimuistia pääsee taas sivulle.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 13:53"]
[/quote]Onhan sivustolla pakko olla joku ylläpito, joka hoitaa teknisen puolen. En puhu moderaattoreista, vaan tahosta joka ylläpitää tätä koko foorumia.
Mulla on edelleen sama ongelma operalla. Sairaan ärsyttävää. Explorerilla pääsen vauvasivulle ongelmitta.
Niin miten sitä välimuistia tyhjennetään? Oon ihan kädetön tän tietokoneen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 13:59"]
Mulla on edelleen sama ongelma operalla. Sairaan ärsyttävää. Explorerilla pääsen vauvasivulle ongelmitta.
Niin miten sitä välimuistia tyhjennetään? Oon ihan kädetön tän tietokoneen kanssa.
[/quote] Etsit kohdan historia (löytyy varmaan yläpalkista, osoitekentän yllä tai vierestä), ja valitset siitä tyhjennä välimuisti.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 13:53"]
[/quote]Onhan sivustolla pakko olla joku ylläpito, joka hoitaa teknisen puolen. En puhu moderaattoreista, vaan tahosta joka ylläpitää tätä koko foorumia.
[/quote] Niinhän sitä luulisi, mutta ei ne ainakaan kovin aktiivisia täällä ole koska viimeisimmän uudistuksen jälkeen sivusto on bugannut niin paljon.
Mulle tuli noin viikko sitten samoja ilmoituksia pari iltaa enkä päässyt foorumille, nyt ei taas ole ollut ongelmia..mistä lie johtuu? Minulla meni ohi ihan itsekseen, en muuttanut mitään asetuksia enkä muutakaan.