Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raisio alueet

Vierailija
23.01.2015 |

Minne muuttaisit Raisiossa alakouluikäisten lasten kanssa? Palvelut saisi olla lähellä, hyvä kulku Turkuun ja Poriin sekä hyvä alue.kiitos vastauksista

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venhe

Vierailija
2/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta varpeelle täällä asuu lapsi perheet ja koulukin on ihan lähellä. Muuten hyvä paikka paitsi täällä asuu nää Bosnialaiset jotka jaksavat haastaa riitaa lasten kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Ihalainen, onko millainen alue?

Vierailija
4/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun Ihala :D

Vierailija
5/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanainen Ihalainen =D.Ihala ihan ok. Vähän syrjässä ehkä.

Vierailija
6/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuloinen paras. Mylly lähellä ja turkuun pääsee helposti bussillakin. Keskustaki lähellä. Kuloinen paljon parempi ku ihala. Ihalasta löytyy niitä huonojalin alueita. Kuloisissa paljon lapsia ja on rauhallinen alue.

Vierailija
7/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaanaa :) asunut itse lähes koko lapsuuden eli 5v-19 vuotiaaks kunnes muutin omaan kämppään. Nopeesti pääsee turkuun sekä esim myllyyn, koulut löytyy ja bussejakin kulkee nykyään tosi hyvin :) suosittelen

Vierailija
8/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :)

Vierailija
9/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuloinen. Olen asunut siellä 6-vuotiaasta 19-vuotiaaksi ja voin kyllä suositella!
Päiväkoti lähellä, alakouluun mulla oli 600m, yläasteelle ja lukioon alle 2 km. Mylly kauppoineen ja palveluineen ihan lähellä (laajennus menossa tälläkin hetkellä). Turkuun pääsee Satakunnantietä hyvin autolla ja esim. Naantalin bussilla 10min välein. Moottoritielle (Poriin päin) ja Ohitustielle (Helsinkiin päin) pääsee liittymään myös helposti.
Kiva ja rauhallinen alue, joka on aina ollut lapsiperheiden suosiossa.

Vierailija
10/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:48"]Kaanaa :) asunut itse lähes koko lapsuuden eli 5v-19 vuotiaaks kunnes muutin omaan kämppään. Nopeesti pääsee turkuun sekä esim myllyyn, koulut löytyy ja bussejakin kulkee nykyään tosi hyvin :) suosittelen
[/quote]

Kaanaa on vaan aika kaukana kaikesta. Ei oo helppo kävellen päästä mihinkään. Muuten toki kiva alue.

Vierailija
11/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:48"]Kuloinen paras. Mylly lähellä ja turkuun pääsee helposti bussillakin. Keskustaki lähellä. Kuloinen paljon parempi ku ihala. Ihalasta löytyy niitä huonojalin alueita. Kuloisissa paljon lapsia ja on rauhallinen alue.
[/quote]Suosittelen myös itse Kuloista. Ehdottomasti paras alue, lähellä palveluita ja pn rauhallinen kaunis alue, jossa on koulu ja päiväkoti. Voi tosin olla vaikea löytää vapaita asuntoja, tosin nyt huonona aikana niitä on ollut myynnissä joitakin kun ennen menivät heti kaupaksi.

Vierailija
12/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:48"]Kaanaa :) asunut itse lähes koko lapsuuden eli 5v-19 vuotiaaks kunnes muutin omaan kämppään. Nopeesti pääsee turkuun sekä esim myllyyn, koulut löytyy ja bussejakin kulkee nykyään tosi hyvin :) suosittelen
[/quote]

Kaanaa on vaan aika kaukana kaikesta. Ei oo helppo kävellen päästä mihinkään. Muuten toki kiva alue.
[/quote]

Joo samaa mun Kaanaassa asuneet kaverit ovat aina valittaneet. Bussitkin voisivat kulkea sinne paremmin.
T. 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän