Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kyllä omasta elämästä niin kaukana tuo WT-elämäntapa

Vierailija
03.02.2014 |

Silti mielenkiintoista seurata erilaisia ihmisiä ja heidän kohtaloitaan. Omasta elämästä todella kaukana kaikki shotit, tatuoinnit ja elämänkoulut, mutta silti jotenkin todella rikastuttavaa nähdä erilaisia ihmisiä. Tajuta, etteivät ne laatuviinit, klassinen musiikki ja sen sellainen ole kaikkien elämää edes omissa häissä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisikö olla? Kaikkia nuo mainitsemasi asiat ei tee onnelliseksi. Kivasti pääsit ylentämään itseäsi.

Vierailija
2/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos, että te osaatte elää oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kovempaa!

Vierailija
4/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kovempaa!

Vierailija
5/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja en haluaisi häihini klassista musiikkia kun en sitä muutenkaan kuuntele.

Vierailija
6/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja en haluaisi häihini klassista musiikkia kun en sitä muutenkaan kuuntele.

Vierailija
7/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heikosti koulutettu ja pienipalkkainen, mutta mieluummin kuuntelen klassista musiikkia kuin suomipop/rock/iskelmää ja mieluummin juon vaikka kerran kuussa pari lasillista hinnakkaampaa viiniä kuin joka viikonloppu olutta/siideriä/lonkeroa. En myöskään tatuoisi itseäni, hankkisi "säpäkkää" hiustyyliä- tai väriä enkä tarjoaisi häävieraille pastasalaattia jossa on "kinkku"valmistetta mukana. 

Ei tosin tulisi mieleenikään avioitua kirkossa tai pitää suuret häät jos aiempia liittoja tai lapsia olisi ennestään. 

Vierailija
10/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 07:32"]

Olen heikosti koulutettu ja pienipalkkainen, mutta mieluummin kuuntelen klassista musiikkia kuin suomipop/rock/iskelmää ja mieluummin juon vaikka kerran kuussa pari lasillista hinnakkaampaa viiniä kuin joka viikonloppu olutta/siideriä/lonkeroa. En myöskään tatuoisi itseäni, hankkisi "säpäkkää" hiustyyliä- tai väriä enkä tarjoaisi häävieraille pastasalaattia jossa on "kinkku"valmistetta mukana. 

Ei tosin tulisi mieleenikään avioitua kirkossa tai pitää suuret häät jos aiempia liittoja tai lapsia olisi ennestään. 

[/quote]

Jep. WT-ominaisuus ei löydy pankkitililtä eikä koulutodistuksista vaan ennen kaikkea korvien välistä.

Vierailija
11/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:41"]

Silti mielenkiintoista seurata erilaisia ihmisiä ja heidän kohtaloitaan. Omasta elämästä todella kaukana kaikki shotit, tatuoinnit ja elämänkoulut, mutta silti jotenkin todella rikastuttavaa nähdä erilaisia ihmisiä. Tajuta, etteivät ne laatuviinit, klassinen musiikki ja sen sellainen ole kaikkien elämää edes omissa häissä.

[/quote]

Se elämäntapa taitaa kuitenkin olla yllättävän, yllättävän lähellä, koska joka tapauksessa kirjoittelet tänne :)

Vierailija
12/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 08:08"]

[/quote]

Jep. WT-ominaisuus ei löydy pankkitililtä eikä koulutodistuksista vaan ennen kaikkea korvien välistä.

[/quote]

Allekirjoitan tämän. Vaikka olen köyhästä duunariperheestä ei lapsuudenperheeni(kään) ollut millään lailla wt. PIkemminkin kulttuurikoti, vanhemmat poliittisesti aktiivisia, kansainvälisiä ja sosiaalisia (ruuan - ei juoman parissa)

Vierailija
13/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ihme on wt?

Vierailija
14/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ihme on wt?

Vierailija
15/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka itsensä ylentää, se alennetaan.

Vierailija
16/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa wt varmastaan olisi onnesta soikeana kuullessaan hyväntahtoisen alentuvasta asenteestasi...

Eipä tuo elämänkoulu sinullekaan pahaa tekisi.

Vierailija
17/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mikä ihmeen tarve teillä on luokitella itsenne? Ei ole olemassakaan mitään stereotyyppisiä laatikoita joihin ihmiset voisi jakaa. Minä olen sivistyssuvusta tuleva yo-amis joka juo olutta tosi harvoin, yleensä neverheard-indiebändien keikoilla tai neverheard-taiteilijoiden taidenäyttelyn avajaisissa mutta viihdyn myös ihan tavallisessa pubissa jos keskustelu sivuaa edes vähän politiikkaa, yhteiskuntaa tai historiaa. Suvussani on paljon sinfoniaorkesterissa soittavia ammattimuusikoita ja muutama sukulainen on järjestänyt isoja musiikkijuhlia, klassista musiikkia en kuitenkaan juurikaan kuuntele. Häissäni tarjoilin hernekeittoa. Luen paljon. Poltan tupakkaa. Asun kaupungin vuokra-asunnossa ja viihdyn ja hiukseni ovat hiirenharmaat. Olen normaalipainoinen. Mihin laatikkoon tungette minut?

Vierailija
18/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella ällöttävää miten täällä luokitellaan ihmisiä. Se että jollain on maisterin tutkinto ja maistelee viinejä ja harrastaa kulttuuria, ei kerro mitään ihmisen arvosta ja hyvyydestä. Yök... Se vasta sivistymätöntä onkin katsoa nenän vartta pitkin alemmin koulutettuja ja vähemmän kultturelleja ihmisiä. Sama pätee kyllä toisinkin päin! Onneksi jokainen voi irl päättää minkälaisten ihmisten kanssa on tekemisissä. Huh...

Vierailija
19/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 10:25"]

Siis todella ällöttävää miten täällä luokitellaan ihmisiä. Se että jollain on maisterin tutkinto ja maistelee viinejä ja harrastaa kulttuuria, ei kerro mitään ihmisen arvosta ja hyvyydestä. Yök... Se vasta sivistymätöntä onkin katsoa nenän vartta pitkin alemmin koulutettuja ja vähemmän kultturelleja ihmisiä. Sama pätee kyllä toisinkin päin! Onneksi jokainen voi irl päättää minkälaisten ihmisten kanssa on tekemisissä. Huh...

[/quote]

Käsittääkseni erilaisuus ei ole parempana/huonompana pitämistä vaan erilaisista asioista nauttimista ja erilaisen elämäntyylin valitsemista. Olen juuri tuo joka kirjoitti olevansa heikosti koulutettu ja pienipalkkainen, mutta nauttivansa ihan muista asioista kuin juopottelusta, ahdistavasta musiikista, tatuoinneista tai baarikierroksista. Minusta lasillinen hyvää viiniä ruoalla, kiva kirja ja ulkoilu tai puutarhanhoito on parempaa ajanvietettä kuin lonkero, tosi-tv ja facebook vaikka varmasti moni minua varakkaampi ja koulutetumpi niistä nauttii. Kumpi siis on parempi? Vai onko kumpikaan?

Vierailija
20/23 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla katsomaan millaista wt-elämä on. Ihan ok provokuvaus siitä, mutta tuo ns. parempien ihmisten elämän tunnusmerkit ei nyt oikein herättäny sellaisia tunteita kuin olisi pitänyt kunnon provosoitumiseen. Kannattaa laittaa sellaisia asioita joita oikeasti kadehditaan, rahaa, luksusmatkoja, överikalliita vaatteita, uusia autoja... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän