Ihana sarja tou Batesien suurperhe. Lapset
ovat heille ilo, ei rasite, vaikka heitä on 19.
Ja miten vanhemmat katsovat toisiaan, ihaillen.
Me vikistään ja ollaan pulassa 2 tai 3 lapsen kanssa.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:42"]
Ehkä kuitenkin ihan hyvä ettei kaikissa suomalaisperheissä ole 19 lasta vaikka noin "helposti" menisikin. Olisi mielenkiintoista tietää esim. tämän perheen kuukauden ruokalasku. Entäs sairausvakuutukset, niiden täytyy Jenkeissä maksaa omaisuuksia vuodessa noin monelle hengelle? Ja jokainen synnytys maksaa vakuutuksista huolimatta ainakin 20 000 dollaria. Mahtaa perheen isä olla miljonääri.
[/quote]
Ei kyllä todellakaan maksa mitään 20k,haha avuton av-mamma yrittää päästä pätemään! Jos niin olisi,niin eihän kellään olisi varaa synnyttää :D huoh
Ehkä kuitenkin ihan hyvä ettei kaikissa suomalaisperheissä ole 19 lasta vaikka noin "helposti" menisikin. Olisi mielenkiintoista tietää esim. tämän perheen kuukauden ruokalasku. Entäs sairausvakuutukset, niiden täytyy Jenkeissä maksaa omaisuuksia vuodessa noin monelle hengelle? Ja jokainen synnytys maksaa vakuutuksista huolimatta ainakin 20 000 dollaria. Mahtaa perheen isä olla miljonääri.
[/quote]
Ei kyllä todellakaan maksa mitään 20k,haha avuton av-mamma yrittää päästä pätemään! Jos niin olisi,niin eihän kellään olisi varaa synnyttää :D huoh
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 21:53"]
[/quote]
[/quote]
If you have insurance, the consumer reporting website Cost Helper states that your baby's birth may cost between $500 and $3,000 in addition to out-of-pocket expenses. However, this amount will vary depending upon the level of coverage you have and whether or not there are any complications during the baby's delivery. Read your policy documents carefully and call a company representative to ask questions if you aren't sure what expenses will be covered.
Without insurance, Cost Helper reports that a vaginal birth can run between $9,000 and $17,000. A caesarean birth can be between $14,000 and $25,000. Regardless of how you give birth, your baby will incur a separate bill for his care. Childbirth Connection -- which is a non-profit organization -- notes that in 2009, the average cost of a hospital vaginal delivery without complications was $9,617, and with complications, the bill came to an average of $12,532. Caesarean births can range from $15,799 without complications to $21,495 with complications.
The expenses for a healthy full term infant typically run between $1,500 and $4,000. For a premature babywho needs to spend time in the NICU, however, costs will be much higher.
Minua häiritsevät tyttöjen hameet ja pitkät hiukset. Enkä tiedäs saisivatko nuo pojatkaan kasvattaa pitkiä hiuksia. Luulisi että nuorelle tekisi hyvää kokeilla vähän itseilmaisua ulkonäön suhteen. Enkä tarkoita, että pitäisi mennä toiseen ääripäähän. Itse olen aika konservatiivinen, eikä minulla esimerkiksi ole tai ole koskaan ollut ensimmäistäkään tatuointia tai lävistystä. Silti minusta oli tärkeää, että sain teininä kokeilla lyhyttä hiustyyliä ja käyttää valisemiani farkkuja.
On näitä hameita aina/lähes aina käyttäviä uskovaisia ihan nykysuomessakin.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 22:59"]On näitä hameita aina/lähes aina käyttäviä uskovaisia ihan nykysuomessakin.
[/quote]
Esikoislestadiolaiset ainakin?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 22:59"]On näitä hameita aina/lähes aina käyttäviä uskovaisia ihan nykysuomessakin.
[/quote]
Esikoislestadiolaiset ainakin?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 22:20"]
Minua häiritsevät tyttöjen hameet ja pitkät hiukset. Enkä tiedäs saisivatko nuo pojatkaan kasvattaa pitkiä hiuksia. Luulisi että nuorelle tekisi hyvää kokeilla vähän itseilmaisua ulkonäön suhteen. Enkä tarkoita, että pitäisi mennä toiseen ääripäähän. Itse olen aika konservatiivinen, eikä minulla esimerkiksi ole tai ole koskaan ollut ensimmäistäkään tatuointia tai lävistystä. Silti minusta oli tärkeää, että sain teininä kokeilla lyhyttä hiustyyliä ja käyttää valisemiani farkkuja.
[/quote] Kaikillahan on nykyaan pitkat hiukset, alkaa ihan kyllastyttamaan. Samasta muotista kaikki.
Mä ihailen sitä miten rauhallisia ja hyvin kasvatettuja ne lapset on. Itse yritän samaa, mutta en kyllä ihan noin hyvin ole onnistunut!
On kyllä kerrankin sellainen reality -sarja mistä jää aina todella hyvä mieli. Siinä on ihan oikea perhe.
Tarviipa katsoa joskus, josko siitä saisi jotain vinkkiä siihen, ettei mun tartteis itkeä näiden kahden omani vuoksi ? kun on vaikeaa.
Jotenkin tulee se viipaleita-blogi mieleen, vaikka siinä kai lapsia alle 10.
Katsoin ensimmäisen jakson ihan sattumalta. Kumma kyllä, minulle jäi outo fiilis: aivan kuin pinnan alla kytisi jotain, jotain, joka ei näy ruudussa. Ehkä tuo "kaikki on ihanaa ja me rakastetaan toisiamme aina" -hehkutus sai aikaan tuon reaktion. Enempää en ole sarjaa katsonut, ehkäpä siinä on näytetty myös nurjia puolia, niitähän kuitenkin on, kaikilla perheillä, edes joskus.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:45"]
Katsoin ensimmäisen jakson ihan sattumalta. Kumma kyllä, minulle jäi outo fiilis: aivan kuin pinnan alla kytisi jotain, jotain, joka ei näy ruudussa. Ehkä tuo "kaikki on ihanaa ja me rakastetaan toisiamme aina" -hehkutus sai aikaan tuon reaktion. Enempää en ole sarjaa katsonut, ehkäpä siinä on näytetty myös nurjia puolia, niitähän kuitenkin on, kaikilla perheillä, edes joskus.
[/quote]
Noilla uskonlahkolaisilla on aina jotain synkkää siloisen julkisivun takana.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:45"]
[/quote]
Voi johtua ihan siitäkin, että ovat amerikkalaisia?, kun siellä on tapana olla vähemmän rehellisiä siinä, mitä tulee negatiivisiin asioihin.
Järkyttävää se lasten mielten manipulointi. Yhden jakson katsoin, ja tuli tosi paha mieli.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 16:53"]
Järkyttävää se lasten mielten manipulointi. Yhden jakson katsoin, ja tuli tosi paha mieli.
[/quote]
älä viitsi, niistä isoimmistakin lapsista hehkuu rauha ja ilo