Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin sairaslomasi?

Vierailija
03.02.2014 |

Miksi hait sairaslomaa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5päivää

Vierailija
2/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole 0 päivää kuin mulla? :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssan aikana 3 päivää joskus kauan sitten. Yleensä on riittänyt päivä tai pari ja nyt ei ole sattunut pahaa flunssaa työpäiville moneen vuoteen. En ole marttyyri tai jotain, vaan on ollut "hyvä" tuuri. Flunssa tulee kerran vuodessa ja jotenkin se osaa aina valita loma-ajat. 

Vierailija
4/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,5 kuukautta, kun astma meni niin hankalaksi ja siihen tuli muutakin keuhkovaivaa. Viikon sairauslomalla tuo alkoi ja jatkui sitten pätkissä, viimeisin pätkä oli 1,5 kk.

Vierailija
5/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmätulehduksen takia 3kk.  Terkut vaan tutuille.

Vierailija
6/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän viikkoa, siis viikko sairaalassa (suurehko avoleikkaus) + kuusi viikkoa sairauslomaa.

Vierailija
7/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pv taitaa olla pisin. Onnistun sairastamaan yleensä pitkillä viikonlopuilla.

Vierailija
8/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin sairastamiseni toki perjantaina, olin 5pv sairaslomalla ja vihdoin sunnuntaina elämä alkoi tuntumaan sen verran siedettävältä että palasin töihin.

Eli siis 5pv:n sairasloma on maksimi, kymmenen päivän taudista, joka oli angiina.

Vierailija
9/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sairaslomalla yhden päivän. Jouduin kuitenkin olemaan kaksi viikkoa pois töistä. Kaaduin rullaluistimilla ja koko toisesta polvesta kuoriutui nahka enkä pystynyt kävelemään. Minä onneton olin tuolloin vuokratöissä ja etukäteen sovittiin vain seuraavan päivän keikka, joten en saanut korvausta kuin tuosta yhdestä päivästä. Firma sentään kustansi lääkärikulut, mut muuten joutui talous aika huonoon jamaan. Onneksi on työpaikka vaihtunut. 

Vierailija
10/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 viikkoa, jouduin sairaalaan vuodelepoon ennenaikaisen synnytyksen uhan vuoksi. Sitten lapsi syntyi ja alkoi äitiysloma. 

Vierailija
11/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viikkoa, selkä.

Vierailija
12/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää, epäily käsimurtumasta (oli loppujen lopuksi vaan joku nyrjähdys).

Vierailija
13/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu karran angiinan vuoksi yhden perjantain sairaslomalla. Työelämää on jo takana noin 20 vuotta. Onnekas olen.

Vierailija
14/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huono vuosi oli kesällä puolitoista kuukautta käden murtuman takia,loppusyksystä suunnilleen samanverran aivokuumeen takia. Sinä vuonna todellisia työpäiviä oli melko vähän,kun päälle vielä lomat ja lapsen sairastelut.

Vierailija
15/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v ja sen enempää ei saikkua olekaan vaan menee eläkkeen puolelle.

Olin tapaturmassa.

Vierailija
16/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla sattuneen tapaturman vuoksi jossa polveni vääntyi sen veran pahasti, että ortopedikin sitä tutki, Taisin könkätä sauvoilla ja sairaslomalla 2kk..

Olen ollut 3vkoa sairaslomalla myöskin keuhkokuumeen vuoksi, kuume huiteli 40 asteessa.

Niin ja eräänä talvena liukastuin ohuen lumikerroksen alla olevaan peilikirkkaaseen jäähän kampaajalta tullessani, ihan oli kävelytie kyseessä mutta ei ollut vain hiekoitettu ja sitten satoikin se lumikerros siihen joka peitti hiekoittamattoman sileän jään.

Iskin pääni täysillä siihen jäähän, siitä Peijakseen ja sairaslomalla kaularanka ym kuvausten jälkeen parisen viikkoa. Oli aika pelottava tunne kun en saanut niskaani/päätäni nostettua ilmaan tuon parin vkon aikana, ei noussut nuppi tyynyltä milliäkään vaikka toistelin samalla lausetta "nosta päätä", "nouse pää" jne. Oli vaan mennyt niin jumiin niskan seutu tuon pamauksen ja täräyksen vuoksi.

Oli kuulema halvaantuminen lähellä, niskakaularankakuvien perusteella..

Vierailija
17/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuotta. Synnytyksen jälkeinen masennus. 

Vierailija
18/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää, angiina.

Vierailija
19/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 1,5 vuotta.

Selästä halkesi nikama ja kuntoutuksen jälkeen ei hermokipua meinattu saada aisoihin. Toki olin välillä aina sen kuukauden verran töissä jotta sain "oikeuden" saikuttaa :(

Urheilu loppui siihen hetkeen, kun rattijuoppo ajoi päälle ja parin vuoden ajan kestänyt hel*etin kova kipu kiukkuiluineni taasen lopetti avioliiton.

Nyt olen uudelleenkoulutuksessa, koska en voi istua useampaa tuntia peräkkäin ja taloushallinnon hommat sitä vaatisivat. Olen totaali yh, jatkuvat kivut, rahaton ja juoksemaan kykenemätön.

Mutta kyllä elämä kantaa

Vierailija
20/57 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1vko pahoinpitelyn vuoksi.. ei vakavia vammoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi