Käykö teille koskaan niin että tyydytte huonoon seksiin
ihan vaan siksi että nyt vaan haluttaa seksiä, eikä viitsitä kesken seksin alkaa ohjailemaan/ neuvomaan kumppania taikka vaatimaan sellaista mitä toivoisi?
Itse annoin miehen ”viedä” ja jäi paska maku koska seksi oli tylsää ( ei koskttelua)vaan suoraa yhdyntää vain.
Jälkikäteen vaan vitutti.
Joskus annan anteeksi ja unohdan, ajattelen sen pikaseksin johtuvan siitä että miehellä oli paineet niin kovat koska edellisestä kerrasta on aikaa.
Mutta tällä menolla seuraavaan seksikertaan on viiiieeelä pidempi aika kosa tällainen ei minua innosta.
Mies vaan vastaa että eihän se seksi nyt aina ole sellaista. Että ”Kyllä mää aina suutelen ja koskettelen”.
” no et kyllä kosketellut yhtään, ja ikävää kun kesken seksin alkaa harmittamaan ja alistun siihen että no mennään nyt näin”. Turhan usein käydään tällaista keskustelua.
Tulee tunne että minua kohtaan ei tunneta intohimoa vaikka kaunis ja hyväkroppainen olenkin ja suhteessa menee hyvin.
Kommentit (24)
Ei sitä miestä kiinnosta. Jos et halua huonoa seksiä, älä suostu huonoon seksiin.
Mikä estää koskettelemalla itse itseään seksin aikana jos toinen ei sitä tee?
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää koskettelemalla itse itseään seksin aikana jos toinen ei sitä tee?
Siis koskettamasta.
No kyllä minä näin miehenä tyydyn huonoon seksiin koska se on useimmiten joko huonoa seksiä tai sitten ei seksiä ollenkaan.
En alistu, en edes siksi että muu parisuhteessa toimii hyvin. Erosin pitkästä liitosta muutama vuosi sitten ja exäni oli hyvä sängyssä. Nykyinen mieheni on myös ja seksi on meille molemmille tärkeää. Ne muutamat kokeilut tässä suhteitten välissä, eivät olleet parisuhteen arvoisiä, ainakaan seksin suhteen.
En tyydy seksiin, jossa en saa orgasmia, ja se ei minulla onnistuisi tuollaisessa "suoraan yhdyntään" -seksissä. Minulla ei nimittäin ole niinkään halua seksiin seksin vuoksi, vaan haluan seksiä saadakseni nautintoa ja tyydytyksen.
Joskus kauan sitten sinkkuaikoina yhden yön panon kanssa saatoin jossain vaiheessa huomata, että mieltymykset on niin erilaiset, tai toinen ei vain tajua/ halua tehdä sellaista mistä minä pidän, mutta en ole kehdannut ihan keskenkään lopettaa, joten sitten on tyydytty vähän huonompaan. Vakituisen kumppanin kanssa en ymmärrä, miksi seksi olisi koskaan sellaista, mistä molemmat eivät pidä. Varmaan suhteessa on muutakin vikaa, jos kumpaakin ei kiinnosta huolehtia toisen tarpeista myös seksissä.
Seksi voi olla huonoa, mutta rakastelu ei koskaan.
Sooloseksi ei ole koskaan huonoa.
Saan mieheltä aina takuuvarmaa hyvää seksiä.
Sinkkumiehenä on pakko tyytyä. Parisuhdetta ei tule, jos pitäisi tyytyä.
Tyydyn ja en tyydy. Seksi on seksiä, rakastelu rakastelua. Tilanteen mukaan osaan jo asennoitua. Mulla on mies, joka saa multa myös pelkkää seksiä, koska hän on mun ainoa, siihen oikeutettu The Mies ja sen himot kiihottavat myös minuakin enkä halua, että se hakee sitä muualta. Sitten on myös mun hetket, että se on nounou, jos ei mennä pitkän kaavan mukaan. Mies kyllä tajuaa, että näin mennään, muuten pikapanot eivät säily ohjelmistossa. Mun suurin nautinto ei ole enää orgasmi, joita olen saanut noin biljoonan, vaan se paneminen. Balanssissa ollaan.
En tyydy koskaan huonoon seksiin. Otan oman nautinnon ja sillä piste. Jos nautintoa ei saa, mies jääköön tumputtamaan ihan keskenään. Paskaa hoitoa en katsele sekuntiakaan.
Kannattaa hankkia fu*kbuddy. Parantaa suhdetta.
Teit jo aloituksen tästä aiheesta.
Ilmiannoin.
En tyytyisi sillä minulla on päämääränä aina huikea orgasmi! Matka sinne on myös hienoa, mutta karmeeta olis kiihottua äärimmilleen, ja sitten jäädä ilman. Onneksi mies ei ikinä jätä kylmäksi.
Ei käy enkä tyydy. Eikä kyllä ole sellaista kertaa, ettei mulla tekisi mieli rakastella mieheni kanssa.
Hän kyllä välillä suostuu rakasteluun, vaikka ei ensin ole niin halukas ja saattaa sitten piristyä ja innostua välillä ihan kunnolla tai sitten sanon hänelle, että ottaa passiivisen roolin tänään ja antaa mun viedä.
Kerran kokeilin, onko mikään oppi mennyt perille, kun sitä ennen jokaisena kertana opastin suunnilleen kädestä pitäen, mistä tykkään. Eipä ollut mennyt. Mies ei tehnyt mitään niitä juttuja, mistä pidin. Eli joka ainoana kertana pitää erikseen pyytää. Sekään ei toimi, jos sanon, että "tee näin joka kerta". Valikoiva muisti tjsp.
On pakko tyytyä jos aikoo saada muutakin kun omaa kättä.
m47
En ole siellä sängyssä yksin, joten käytän hyvinkin aktiivisesti sitä tärkeitä seksitaitoani. Taitoa puhua!