Käykö teille koskaan niin että tyydytte huonoon seksiin
ihan vaan siksi että nyt vaan haluttaa seksiä, eikä viitsitä kesken seksin alkaa ohjailemaan/ neuvomaan kumppania taikka vaatimaan sellaista mitä toivoisi?
Itse annoin miehen ”viedä” ja jäi paska maku koska seksi oli tylsää ( ei koskttelua)vaan suoraa yhdyntää vain.
Jälkikäteen vaan vitutti.
Joskus annan anteeksi ja unohdan, ajattelen sen pikaseksin johtuvan siitä että miehellä oli paineet niin kovat koska edellisestä kerrasta on aikaa.
Mutta tällä menolla seuraavaan seksikertaan on viiiieeelä pidempi aika kosa tällainen ei minua innosta.
Mies vaan vastaa että eihän se seksi nyt aina ole sellaista. Että ”Kyllä mää aina suutelen ja koskettelen”.
” no et kyllä kosketellut yhtään, ja ikävää kun kesken seksin alkaa harmittamaan ja alistun siihen että no mennään nyt näin”. Turhan usein käydään tällaista keskustelua.
Tulee tunne että minua kohtaan ei tunneta intohimoa vaikka kaunis ja hyväkroppainen olenkin ja suhteessa menee hyvin.
Kommentit (24)
No kun sitä ei yhden yön jutuissa tiedä etukäteen, niin 30% on joko huonoa tai "tylsää" perus seksiä edestä ja takaa. Pitäisin enemmän hieman yllätyksellisemmästä esim. pöydällä, kellarissa, senää vasten, sidottuna käskettynä ottamaan suihin jne...
Olen miehenä saanut huonoa seksiä. Näin jo keski-ikää lähestyvänä en enää tyydy huonoon, vaan kyllä esitän toiveita tai ajatuksia, puhun, keskustelen, jos ei homma lähde kunnolla käyntiin.
Nuorena tyydyin usein huonoon seksiin. Se oli kyllä surkeaa, kummankin osapuolen kannalta.
Tapailin esimerkiksi naista, joka ei sängyssä ollut aktiivinen juuri millään lailla, lisäksi hän oli vielä niin kostea ja - tilava, että vertaus patongista messuhallissa ei ollut kaukaa haettu. Hän sai kyllä orgasmeja, minä en kertaakaan. Ghostasin lopulta, kun en enää kestänyt. Masturbointi on 10x parempaa kuin seksi "kalamaisen" kumppanin kanssa.
En tyydy. Jos asia ei keskustelujen kautta parane niin suhde loppuu.
No tuota...näytä herralle joku aikuisviihdepätkä, jossa naista hoidellaan suurinpiirtein niin kuin sinä haluaisit itseäsi hoideltavan ja sano suoraan että tollasta haluan. Kysy sitten vaikka samaa mieheltäsi....eikköhän noilla eväillä hitaampikin pääse junan kyytiin :) Ei ainakaan kannata jäädä kärvistelemään, sillä siitä ei varmuudella seuraa mitään muutosta tai hyvää ainakaan tuohon ongelmaan.