Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväpariskunnan mies ihastui minuun

Vierailija
03.02.2014 |

niin, ettei osannut käyttäytyä normaalisti kun vietimme yhteisiä iltoja. Aiheutti vaimolleen, minulle ja miehelleni vaivautuneisuuden tunteita ja lopulta välirikon. Miehen vaimo käänsi koko jutun minun syykseni, muuttivat kauas meistä ja elivät "onnellista" elämää poissa minun viekoittelevien katseiden alta. Nyt sitten erosivat kun miehellä on toinen.

Miksi nainen syyttää naista vaikka syy tasan on siinä omassa miehessä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon ite joskus ihmetelly!

Vierailija
2/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:50"]

[/quote]

Ketjun voi nostaa myös ylös esim. käyttämällä termiä up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitten sinulla on varmaan myös mielipide.

Vierailija
4/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:59"]

[/quote]

[/quote]

No eipä ole mielipidettä! Naiset vaan on tollasia toisilleen!

Vierailija
5/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa erikoisen tarkasti selvillä pariskunnan ajatuksista. Tuskin sinun vuoksesi muuttivat. 

Vierailija
6/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:59"]

[/quote]

[/quote]

No eipä ole mielipidettä! Naiset vaan on tollasia toisilleen!

[/quote]

Aivan. Tosi asioista ei voi kiistellä, eikä synnyttää keskustelua.

Vierailija
7/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi hyväksyä se, että joku toinen nainen vietteli miehen eikä mies mitenkään pystynyt vastustamaan sitä, kun nainen lähes pakotti pettämään kuin se, että mies itse olisi halunnut etsiä toista naista ja tietoisesti iskeä jonkun toisen. On helpompi ajatella, että mies ikään kuin "vahingossa" hairahtui eikä sitä olisi tapahtunut, jos se toinen nainen ei olisi ovelasti viekoitellut sitä miestä. On vaikea myöntää itselleen, että mies ei ole minuun ja suhteeseemme tyytyväinen ja kaipaa jotain muuta.

Vierailija
8/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:05"]

Oletpa erikoisen tarkasti selvillä pariskunnan ajatuksista. Tuskin sinun vuoksesi muuttivat. 

[/quote]

Älähän nyt viitsi kritisoida ap erinomaisuutta, voit joutua "narsistisen" raivon kohteeksi, kuinka hän kyllä tietää.

Vierailija
9/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvinnut arvailla entisen ystävän ajatuksia. Hän kyllä kertoi tarkasti mistä mikäkin johtui. ap

Vierailija
10/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo parka, jos mies on sellainen, että joka hameen perään vinkuu! Syy EI AINA ole vaimossa (tästä tapauksesta en tiedä), voi olla miehen epävakaisuudessa, ymmärtämättömyydessä, luotettavuudessa, sitoutumattomuudessa, tyhmyydessä (ei tajua, että kaikki ihmiset vanhenevat, vaan on vaihdettava vaimoa kuin autoa, ja lopulta joutuu tyytymään niihin kaikista eniten käytettyihin!!!)

Vierailija
11/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne kuin AP:lla. Eli ystäväpariskunnan mies tuijottaa, hakeutuu lähelle, käyttäytyy muutenkin tosi kiusallisesti... Olen jo miettinyt, onko tämä kaikki vain mun pään sisällä, mutta sitten seuraavassa yhteisessä tapaamisessa huomaan epäilykseni taas vääriksi.

Kun ollaan vaikka syömässä jossakin, mies istuu aina minun viereeni. AINA. Tuijottaa häpeilemättä rintamustani, heittelee kommentteja ulkonäöstäni, koskettelee ohimennen. Nyt on alkanut myös piikittelemään miestäni, sellaisia pieniä alentavia heittoja.... Todella ahdistavaa ja kiusallista. En ole kehdannut ottaa asiaa esille miehenikään kanssa.

Vierailija
12/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 15:27"]

Mulla vähän sama tilanne kuin AP:lla. Eli ystäväpariskunnan mies tuijottaa, hakeutuu lähelle, käyttäytyy muutenkin tosi kiusallisesti... Olen jo miettinyt, onko tämä kaikki vain mun pään sisällä, mutta sitten seuraavassa yhteisessä tapaamisessa huomaan epäilykseni taas vääriksi.

Kun ollaan vaikka syömässä jossakin, mies istuu aina minun viereeni. AINA. Tuijottaa häpeilemättä rintamustani, heittelee kommentteja ulkonäöstäni, koskettelee ohimennen. Nyt on alkanut myös piikittelemään miestäni, sellaisia pieniä alentavia heittoja.... Todella ahdistavaa ja kiusallista. En ole kehdannut ottaa asiaa esille miehenikään kanssa.

[/quote]

Tässä tapauksessa kannattaisi porukan kuullen isosti kehua omaa miestä ja pussailla omaa miestä tämän miehen nähden, että vieras mies tajuaa ettei teidän suhteessanne ole mitään vikaa.

Vierailija
13/13 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:56"]

[/quote]

Ketjun voi nostaa myös ylös esim. käyttämällä termiä up.

[/quote]

Vau mikä vinkki! Oikeasti noi "uppistelijat" ärsyttää, miksi nostella jos ei ole itsellä sanottavaa?