Kehitys suuntia
lisää kehityksestä siihen suuntaan tulee ilmi kun lennättimellä ammutaan taloja ja autoja ja niiden sisälle ihmisiä linjojen yli.
vaalea tyyppi syntyy kun ammus kulkee linjojen yli ja ruskeanharmaa kun se kulkee eristimien kohdalta ja tumma pieni kun se alittaa linjat. Niiden yhteisöön kuuluu siis keskuvankila rakennukset ja niiden autot joita nykyään ei kyllä ole.
Niiden tyyppien kykyihin kuuluu luoda uusia mutta niin että se tapahtuisi keskusvankilan muurien sisäpuolella. Kun keskusvankila hajoaa joissain tilanteissa osiin sen osuessa kimmokkeisiin tai jos joku ohjaa sitä toiseen suuntaan korkeapaine tankilla niin siitä esim. puuttuu muurit ja joku niistä tyypeistä alkaa luoda siihen ympäristöön missä on vain pari kolme asumattomiksi tarkoitettua työparakkia paljon väkeä joka haahuaa esim. omakotitaloalueella isolukuisena ja alkaa vallata ihmisten taloja, se muistuttaa isoa sotaa ja on sitä myös.
Näin on käynyt tukholmassa ja kun hain aseita sen torjumiseen norjan Tromsö ja siihen kuuluvia liittolaisia ilmestyi yllättäen kääntyneenä mua vastaan ja kävi suoraan kimppuuni ja riisui aseet väittäen että heitä itseään ammuttaisiin. Siis että ruotsalaiset puolustavat toisiaan kun tarkoitus oli ampua niitä joita velloo tukholmassa mun kimpussa kun mähän omistan koko tukholman ja mulla on muitakin asiakkaita. Samoin omistan tromsön ja sinne tulleetkin on tehnyt jokin niistä keskusvankila tyypeistä joita voi lentää lennättimellä ihan pelkästäänkin ja ilmestyä johonkin mun taloon. Lennätin reitti kulkee tukholmasta keski-englantiin ja sieltä se kääntyy ylöspäin tromsöön.
Se ettei suomalaiset tai ruotsalaiset liitý kunnolla euroopan kauppaliittoon johtuu siitä että ne ovat lennättimellä ammuttavaa
muuta tuoteryhmää jonka alkuperäinen tarkoitus on kadonnut. Nytkin se tuoteryhmä uusiutuu vain tyyppien kohdalta ja kehityshuoneiden. Isot vankila kompleksit ja autot ovat pois.
Mutta se juuri lisää sitä valtavaa lukumäärää tyyppejä joilla ei ole laskennallisesti rajaavia vankiloita. Niitä mun pankeissa ja kaupoissa jotka ovat pankkeja ja mun himassa. Olen sulkenut koko tukholman ja hesan toistaiseksi. Sitten ikävä puoli on myös se että ne lähetevät seuraamaan mua ympäri maailmaa ja pyrkivät palauttamaan mut esim. nokalle jossa ei edes ole vankilaa siitä puuttuu portit ja osa muuria. Siihen liittyy aina iso joukko niitä poliiseja ja vankilatyyppejä joita ilmestyy jostain arkistosta joka on pahasti jälkeen jäänyt kaikilta osin eivätkä ne todellakaan ole ihmisiä vaan jotain kaasua jonka kehitys ei ole edes alkanut ihmisen tavoin se kehittyy johonkin maapalloa ympäröiviin voimiin ja niihin avaruudessa velloviin nähden.
Mulla silti jatkuu toiminta mutta toistaiseksi kaupunki on suljettu tukholmassa ja hesassa ainakin ja muuallakin esim. australiassa josta ei kuulu muuta kuin että poliisi ja vanginvartija.