Naiset jotka haluatte tehdä aloitteen
mieluummin kuin että teitä lähestytään, mikä teillä syynä? Itse haluan ensin tarkkailla kiinnostavan miehen ilmeitä, eleitä ja käyttäytymistä ennen kuin lähestyn. Jos syntyy vaikutelma että mies on luotettava ja turvallinen, teen siirtoni. Miehen tehdessä aloitteen, ei tätä tunnetta välttämättä ehdi muodostua.
Kommentit (7)
Sama kuin ap:lla. En luota yhteenkään mieheen ennen kuin todistaa luotettavuutensa. Surullista mutta tällä mennään.
Ap:lla poikkeava tapa ajatella. Suurin osa naisista haluaa miehen olevan aloitteellinen.
En halua yhtäkään miestä enää ikinä lähelleni, joten tietysti minua palvelee se, että minä teen aloitteen. Sitä ei ikinä tule.
Minä laitoin puolitutulle miehelle viestin haluaako hän tavata minua. Olin sitä ennen kuullut miehestä paljon hyvää yhteisten tuttavien kautta. Nähtiin, ja siitä se sitten parisuhde alkoi.
Tein aikoinaan aloitteen mun miehen suhteen, koska olin häneen niin toivottoman umpirakastunut ja olen edelleen. Eli en ole koskaan syttynyt aloitteellisista miehistä, koska haluan naisena ITSE valita:)
Vierailija kirjoitti:
En halua yhtäkään miestä enää ikinä lähelleni, joten tietysti minua palvelee se, että minä teen aloitteen. Sitä ei ikinä tule.
Tämä. Kun on lapsesta asti oppinut että kaikki miehet on väkivaltaisia, epäluotettavia, pelottavia, joilla pahat mielessä haluaa pysyä mahdollisimman kaukana joka ikisestä miehestä.
Koska minä valitsen.