Haluaisin koemielessä olla viikon juomatta mitään. Millaisella ruokavaliolla se olisi mahdollista?
Valistakaa minua te edistyneemmät ravintotieteilijät.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä víttuilun määrää, kun ihan asiallisesti tiedustelen. Ihan kuin joitakin loukkaisi minun ihmiskokeeni, jossa olen itse koekaniinina.
Ap
Asiallisesti sanottuna leikit hengelläsi, joten jos olet tosissasi niin sinua ei voi ottaa tosissaan, jos provoat niin muut laittavat bensaa liekkeihin.
Selvitä mitä halkiolapset syövät.
Hoitolapseni ei voinut halkion takia juoda mitään joten
Aamupala: puuroa ja kiisseliä
Välipala: hedelmäsoseita
Lounas: jauhelihakeittoa, kasvissosekeittoa, pinaattikeittoa, hernekeittoa, kalakeittoa (muussattuina)
Viiliä tai jugurttia
Välipala: hedelmäsoseita
Päivällinen: perunoita ja löysää kastiketta muussattuna
Viiliä tai jugurttia
Välipala: hedelmäsosetta
Iltapala: puuroa ja kiisseliä
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä víttuilun määrää, kun ihan asiallisesti tiedustelen. Ihan kuin joitakin loukkaisi minun ihmiskokeeni, jossa olen itse koekaniinina.
Ap
Sanoit että et kaipaa mitään yksittäisiä meloneja vaan täyden ruokaluettelon. Minkä htin takia luulet että joku rupeaa sitä väsäämään noin huonosti käyttäytyvälle juntille? Mene ja tee itse.
En ole kyllä väittänytkään, että kokeessani olisi järkeä. Keksitte olkiukkoja ja sitten víttuilette niistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisiko saksalaisilla jotain sopivaa palstaa tämän kysymiseen, heillä kun on käytännön kokemusta tämän tyylisistä ihmiskokeista?
Jos aikuinen pysyy juomatta hengissä pari päivää ja syömättä viikon, niin mietipä uudelleen onko kokeessasi hirveästi järkeä. Vaikka söisit pelkkää soppaa.
Syö se vesi lusikalla, jos juominen ei kiinnosta.