Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä päättelit lapsen sukupuolen?

Vierailija
03.02.2014 |

Osasitko arvata tai "tuntea" lapsen sukupuolen ennen syntymää? Mistä asioista? Ultraa ei lasketa mukaan, lähinnä ajattelen tilannetta jossa sukupuolen jotenkin vain tietää tai osaa päätellä omasta olosta, oireista. Tai oletko päätellyt ihan väärin :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 10:20"]

Painonnoususta arvasin :) Kaksi tyttöä aiemmin ja nyt poika tulossa ja paino ei ole noussut juuri ollenkaan. Samalla tavalla olen syönyt ja liikkunut paljon vähemmän. Tytöistä tuli 20kg molemmista ja nyt vain 3kg rv 26. Ai juu ja hiukset ei rasvotu ollenkaan vaikka aiemmin olin melkoinen liimaletti :D Omakohtaista vertailua, ilman ultraa en olisi yhtään varma.

[/quote]

kyllä tuollainen sairaalloinen lisäpaino 20kg tulee ihan ylensyömisestä, eikä korreloi lapsen sukupuolen kanssa. Tulee, vaikka kuinka selittäisi itselleen syöneensä ja liikkuensa normaalisti.

[/quote]

Joo, tulihan sitä painoa yli oman tarpeen, myönnetään :) Mutta arvaa mitä, se lähtikin sitten ihan ryminällä! 3kk synnytyksen jälkeen olin alle lähtöpainon. Olen taipuvainen siis uskomaan teoriaan aineenvaihdunnan muuttumisesta. T:se sairaalloinen mussuttaja 5 :D

Vierailija
22/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni vaan jotenkin tietää kumpi on tulossa. Tulee vain selkeä tunne asiasta, oireisiin varsinaisesti liittymättä. Osa ei koskaan oikein kuuntele itseään ja tuntemuksiaan, tuntee vain oireita ja luottaa faktoihin, kaikki muu on höpöä. Heille se niin onkin, ei asioita voi kuulla jos ei kuuntele, tuntea jos ei tunnustele.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up