Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa hyvä tortillan täyte.

Vierailija
26.10.2020 |

En tahtoisi käyttää jauheluhaa. Olen sekasyöjä mutta jaukki inhottaa. Täyte voi olla ihan kasviskin, jos maistuva.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudanlihasuikaleet.

Vierailija
2/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan fileepihvistä pitkiä suikaleita ja ne maustetaan valmiilla fajitas-mausteseoksella. Mukaan paprikaa, tomaattia ja tuoretta korianteria. Päälle vielä limen mehua ja ranskankermaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekoni.

Vierailija
4/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkurpitsaa, paprikaa, sipulia, valkosipulia, kidneypapuja. Ensin pannulle öljyä ja mausteseos: paprikajauhetta, savupaprikajauhetta, jauhettua korianteria, juustokuminaa, oreganoa ja silputtu valkosipuli (ja chiliä maun mukaan tai ei ollenkaan). Kääntele hetki maustetta lämpimällä pannulla ja lisää sipuli ja sen jälkeen pilkotut kasvikset. Kun kasvikset on paistuneet ja maustuneet, lisää pavut.

Vierailija
5/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papusalsa. Voit ehdä itse tai käyttää valmista, esim. https://www.gogreen.fi/tuotteet/bean-salsa-original/ on ihan toimiva.

Vierailija
6/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kanaa tai kalaa vaihteeksi. Itse laitan usein tomaattimurska, paprikaa, maissia, papuja, sipulia, valkosipulia ja chiliä. Fiiliksen mukaan avocadoa, juustoraastetta, kurkkuraastetta tai salaattia lisukkeeksi.

Vierailija
7/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks niistä tuu vetisiä jos laittaa tomaattia ja kesäkurpitsaa? Vierastan myös papuja. Ja kiitti mutta naudansuikaleet on sitkeitä ja juuttuu inhasti hampaiden koloihin. Kanafileet on kuivia ja inhottavia, etenkin hajultaan kun ne ottaa paketista. >(

Ap

Vierailija
8/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta aito chili con carne ja valmista se pitkän kaavan mukaan naudan sisäpaistista hauduttamalla sitä tuntikausia padassa. Lisäksi ranskankermaa ja tuoretta korianteria.

Vierailija
9/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks niistä tuu vetisiä jos laittaa tomaattia ja kesäkurpitsaa? Vierastan myös papuja. Ja kiitti mutta naudansuikaleet on sitkeitä ja juuttuu inhasti hampaiden koloihin. Kanafileet on kuivia ja inhottavia, etenkin hajultaan kun ne ottaa paketista. >(

Ap

No niistä kesäkurpitsoista paistetaan nesteet pois.

Vierailija
10/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.santamariaworld.com/fi/tuotteet/crispy-chicken-spice-mix/

Tällä mausteseoksella kuorrutettua broileria. Niin hyvää <3 Plus tietysti vihanneksia ja kastikkeita.

Vierailija
11/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sitten sun varmaan pitää miettiä, että mistä sä itse tykkäät ja laittaa sinne tortillan väliin just sitä. :-)

Vierailija
12/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hauduttele pidempään, niin nesteet hupenee.

Vierailija
13/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sitten sun varmaan pitää miettiä, että mistä sä itse tykkäät ja laittaa sinne tortillan väliin just sitä. :-)

Mutku sitten menee ketjuavaus ihan hukkaan. AP lienee normiketjunavaaja eli mitä ikinä ihmiset ehdottaa, niin se ei käy koska.... Herää kysymys miksi siis edes avata ketjua vai liekö tarkoitus vain trollata.

Vierailija
14/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutku sitten menee ketjuavaus ihan hukkaan. AP lienee normiketjunavaaja eli mitä ikinä ihmiset ehdottaa, niin se ei käy koska.... Herää kysymys miksi siis edes avata ketjua vai liekö tarkoitus vain trollata.

Ihan turha ottaa lämpöä tästä.

Vierailija
15/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä voit täyttää omas vaikka nenäherneillä näemmä. 🙄 ap

Vierailija
16/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lämmön sijaan enemmän ihmettele, kun vastaavaa käytöstä näkee foorumilla suht usein. Lie yksi rekisteröimättömyyden haittapuolista tämäkin, koska muilla foorumeilla enemmän keskustellaan kuni tääll.

Vierailija
17/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lämmön sijaan enemmän ihmettele, kun vastaavaa käytöstä näkee foorumilla suht usein. Lie yksi rekisteröimättömyyden haittapuolista tämäkin, koska muilla foorumeilla enemmän keskustellaan kuni tääll.

Mulle on ihan sama. Voin antaa jonkin neuvon tai vinkin, mutta jos se ei aloittajaa miellytä, niin mitä sitten! Eteenpäin.

Vierailija
18/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Mulle on ihan sama. Voin antaa jonkin neuvon tai vinkin, mutta jos se ei aloittajaa miellytä, niin mitä sitten! Eteenpäin.

Ilmiö minusta jännä, koska miksi avata ketju, jos mikään ei kuitenkaan kelpaa? Usein vielä aloittaja ketjun aikana alkaa kehitellä elämäänsä haittaavia anoppeja jne. tarinaansa.

Vierailija
19/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[Mulle on ihan sama. Voin antaa jonkin neuvon tai vinkin, mutta jos se ei aloittajaa miellytä, niin mitä sitten! Eteenpäin.

Ilmiö minusta jännä, koska miksi avata ketju, jos mikään ei kuitenkaan kelpaa? Usein vielä aloittaja ketjun aikana alkaa kehitellä elämäänsä haittaavia anoppeja jne. tarinaansa.

Koska ketjun aloittaja tuntee aina itse oman tilanteensa, ja tässä tapauksessa oman makunsa. Muut eivät sitä tunne, joten he voivat vain arvailla ja tarjoilla sen perusteella neuvojaan.

Vierailija
20/22 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osansa toki mahdollisuudella, että ap:ksi myöhemmin esittäytyvät eivät oikeasti ole edes ketjun oikea ap vaan trollaavat omaa hupiaan sekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan